השר דרעי למ"מ המפכ"ל: "עד לכניסת השוטרים היה שקט מוחלט"

    איתי גדסי 2 Comment on השר דרעי למ"מ המפכ"ל: "עד לכניסת השוטרים היה שקט מוחלט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב במהלך פעולות אכיפה להפרת הנחיות הקורונה בעיר בני ברק, נראה כי האלימות המשטרתית חצתה את הגבולות והאות ניתנה להסרת הרסן המשטרתי, עשרות תושבים נפצעו ונחבלו, חלקם לא היו מעורבים כלל בהפגנות הספונטניות כנגד אלימות המשטרה, בחלקם ילדים ונוער. במהלך פעילות המשטרה מעל 14 בני אדם נעצרו. תושבי בני ברק דיווחו כי הסדר הציבורי נשמר עד להגעת השוטרים והפעלת אלימות כנגד מתפללים ברחוב דסלר בעיר.

    בעקבות התיעודים הקשים שפורסמו בשעות האחרונות בכל הריכוזים החרדים – שוחח כעת יו"ר ש"ס השר דרעי עם מ"מ מפכ"ל המשטרה מוטי כהן והתריע בפניו כי ההתנהגות הקשה של השוטרים בכל הריכוזים החרדים, ייגרמו לאווירה קשה ולפגיעה בשמירת ההנחיות בתוך ציבור שרובו המוחלט שומר על כל ההנחיות וההוראות.

    האלימות הערב בבני ברק | צילוםL אבי גדלוביץ

     

    השר דרעי עדכן את מ"מ המפכ"ל כי עד כניסת הכוחות לרחובות הריכוזים החרדים, היה שקט מוחלט ושמירה מלאה של כל ההנחיות. מר כהן התחייב בפני השר דרעי כי הוא יבדוק את הנושא לעומק ויפעל להוריד את ההנחיות לשטח.

    יו"ר יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן הגיב הערב לגל האלימות כלפי הציבור החרדי ואמר: "ההתנהגות האלימה שראינו היום כלפי חרדים היא תעודת ביזיון למשטרה. אנשים שאמורים לשמור על החוק והסדר, מפירים כל נורמה ציבורית, פוגעים בחפים מכל עוול ומפעילים אלימות כלפי ילדים וחלשים".

    ח"כ ליצמן קרא לשר אוחנה: "לבער התנהגות זו מהמשטרה לאלתר. לצד זאת יש לראות בחומרה אותם כלי תקשורת שהבעירו את המדינה, נגד התנהגות המשטרה כלפי המפגינים בגשרים ובבלפור בכדי להדהד את המחאה הפוליטית, נדם קולם מול נאקת החרדים שהוכו ללא רחם".

    יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס למנות בדחיפות מפכ"ל קבוע שיגיע מחוץ לשורות המשטרה: "צמרת הפיקוד של משטרת ישראל שכחה כי מולם נצבים אזרחים שווי זכויות ולא אויבים. במקום לפעול בשום שכל ובאיזון באכיפת תקנות הקורונה, פעלו היום השוטרים באלימות משולחת רסן, תוצאה של הסתה תקשורתית וריקבון מוסרי בצמרת הפיקוד המשטרתי".

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מפחיד, דמעות…
      שזה מה שקורה בין יהודים אחים.

    2. 1

      זה לא יאומן מה שקורה במדינה המשטרה איבדה כל רסן אפשרי החברי כנסת צריכים להתעורר דחווווווווווווף לפני שיהיה מאוחר הציבור כבר גם ככה אין לו אימון במשטרה ומה שקרה בימים האחרונים זה נורה ואיום בושה וחרפה למשטרת ישראל תעודת עניות ענקית