קצין אג"ם מערך הדיגום: "אנחנו פרוסים מקרית שמונה ועד אילת" • צפו

    קובי פינקלר No Comments on קצין אג"ם מערך הדיגום: "אנחנו פרוסים מקרית שמונה ועד אילת" • צפו

    כתבנו יצא למפקדת אלון ושוחח עם קצין האג"ם של מערך הקורונה: "אנחנו פרוסים מקרית שמונה ועד אילת כדי לקטוע את שרשרת ההדבקה", אומר סא"ל במיל' מולי שטנגר לקול חי

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים כתיקונם משמש סא"ל מולי שטנגר כקצין בכיר באוגדה הצפונית אוגדה 91. המומחיות שלו היא לבנון שם הוא מכיר כל שעל. עם פרוץ מגיפת הקורונה הטילו עליו את אחד התפקידים המאתגרים בימים אלו בישראל. לפקד על כל מערך הדיגום.

    מה זה אומר בפועל? במפקדת אלון בחדר קטן יושב סא"ל מולי יחד עם מספר קצינים ומנהל הכל: "לרשותינו עומדים כחמש מאות חיילים הממוקמים בחמישים מתקנים ברחבי הארץ המיועדים לבדיקות. יש מקומות כמו מתחמי הדרייב אין עליהם מגיעים, בתיאום איתנו, אזרחים שהופנו על ידי קופות החולים, יש מקומות שבהם כל אחד יכול לבוא ולהבדק ויש מערך חקירות אפמידולוגיות שתפקידו הוא להגיע כמה שיותר מהר למאומתים ולסביבה בה הם היו".

    "השלב הבא הבא הוא שינוע הבדיקות למעבדות, בסדר גודל של כשישים אלף ביום ובסוף, מאמץ חקירתי מהיר. הכל כדי לקטוע את ההדבקה בזמן המהיר ביותר".

    סא"ל (במיל') מולי כבר עשה השנה עשרות ימי מילואים "צריך לעשות שילוב נכון בין העבודה לבין הצבא. בסופו של דבר אנחנו יכולים להקרא לדגל תוך זמן קצר בשנית ואנחנו יודעים שאנו עושים זאת בהבנה למען עם ישראל", הוא אומר.

    בתוך מפקדת אלון עצמה, מאות חיילים וקצינים העובדים 24 שעות כדי לתת את המענה היעיל ביותר. רק גוף גדול כמו הצבא יכול לעשות זאת. והתוצאה מורגשת.



    0 תגובות