בי"ח צבאי למשימה אזרחית: צה"ל יקים 2 מחלקות קורונה בביה"ח רמב"ם

    קובי פינקלר No Comments on בי"ח צבאי למשימה אזרחית: צה"ל יקים 2 מחלקות קורונה בביה"ח רמב"ם

    לראשונה: על גבולות שטח ישראל מקימים בית חולים צבאי לטובת אזרחים וכולו יהיו מתופעל בכוחות צבאיים: צה"ל יקים שתי מחלקות קורונה בבית החולים רמב"ם לעשרות רבות של חולים ברמה בינונית

    בית החולים רמב"ם בחיפה
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צה"ל מקים שתי מחלקות קורונה בבית החולים רמב"ם לעשרות רבות של חולים ברמה בינונית. זו פעם ראשונה שעל גבולות שטח ישראל מקימים בית חולים צבאי לטובת אזרחים וכולו יהיו מתופעל בכוחות צבאיים. "אחד השיקולים לבחירת בית החולים רמב"ם", אומר דובר צה"ל "הוא בשל הכמות הגבוהה של חולים בצפון" ומוסיף: "את המחלקה הראשונה נפתח בתוך חודש והשניה לאחר מכן ויאיישו אותן חובשים בסדיר, רופאים בסדר גודל של כמאה אנשי צבא".

    לפי נתוני הצבא, ההחרפה בתחלואה גם בצה"ל וגם בחברה מדאיגה אותם מאד וזו הסיבה לקיומה של סדנא מטכלית לנושא הקורונה שמתקיימת הערב.

    לפי נתוני צה"ל 1016 משרתים מאובחנים כחולים במצב קל רובם מאושפזים באשקלון כשהיום נפתח באולגה כפר החלמה נוסף והשאר בבית. יש כיום כ- 13 אלף מבודדים בבית.

    באשר למעבדה הצה"לית, היא מבצעת כיום 1000 בדיקות ליום ומתוכננת לקלוט רובוט נוסף שיגדיל משמעותית את כמות הבדיקות.

    בהתייחסו לתרגילים ומילואים אומר הדובר שהוחלט לממש את התרגיל המטכ"לי הרב מערכי שיתקיים בסוף החודש אבל הוא יתקיים במתכונת מצומצמת ויורידו ממנו 5000 חיילי מילואים. בחודש הקרוב יבוטלו המילואים.

    בנוסף, כפי שפרסמנו צה"ל מתגבר את מערך החוקרים האפידמיולוגיים. כיום יש 1700 חוקרים, עד סוף החודש יגיעו ל-2400 ובאמצע נובמבר יגיעו ל-2800.

    הדובר מתייחס גם לשירותם של החיילים בשרות המשטרה ואומר כי אין בהם צורך רב וכי הנושא ונחיצותו יבדקו בזמן הקרוב לפי הצרכים.



    0 תגובות