העצה שנתן מרן שר התורה למרן ראש הישיבה: לומר 10 פ' תהילים • צפו

    איתי גדסי No Comments on העצה שנתן מרן שר התורה למרן ראש הישיבה: לומר 10 פ' תהילים • צפו

    מרן ראש הישיבה הגר"יג אדלשטיין שליט"א סיפר בשיחתו השבועית שכאשר היו לו כאבים יעץ לו מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי לומר כל יום 10 פרקי תהילים ובאמת זה עבר. מרן ראש הישיבה אמר בשיחתו שהעצה הזאת גם תעזור עכשיו לכולנו

    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: שוקי לרר

    מרן ראש הישיבה הגר"יג אדלשטיין שליט"א סיפר בשיחתו השבועית שכאשר היו לו כאבים הלך למרן שר התורה הגר"ח קניבסקי לשאול אותו מה לעשות ומרן הגר"ח אמר לו לומר כל יום 10 פרקי תהילים ובאמת זה עבר. מרן ראש הישיבה אמר בשיחתו שהעצה הזאת גם תעזור עכשיו לכולנו.

    "אני חושב שפעם מישהו שאל את רבי חיים שהיה לו אעפס היה לו ייסורים, הוא שאל את רבי חיים מה העצה, אז הוא אמר להגיד עשרה פרקים תהלים כל יום, עשרה פרקים תהלים, והקשיים עברו! זה עזר, עשרה פרקים תהלים".

    "אז מסתבר שאם יגידו תהלים עשרה פרקים תהלים זה לא הרבה, עשרה פרקים תהלים כל יום, אם הציבור יתחזקו בזה, מסתבר, יכול להיות שזה יעצור את המגיפה, וזה לא קשה, עשרה פרקים תהלים זה לא דבר קשה. רבי חיים אמר בתור עצה, אולי זה היה ברכה גם כן, אבל זה גם עצה, לזכות כל הציבור. זה העצה איך לעזור לציבור, זה העצה, לעצור את המגיפה, זה ממש מגיפה, זה מתפשט לאלפים, כל יום, בכל יום אלפים, וגם אנשים בריאים צעירים גם כן, צעירים גם כן זקוקים לאשפוז".



    0 תגובות