שמחת בית השואבה ואירועי סוכות ישודרו בהפקת ענק ממגדל דוד בירושלים

    מערכת האתר No Comments on שמחת בית השואבה ואירועי סוכות ישודרו בהפקת ענק ממגדל דוד בירושלים

    ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון: 'כולנו בלב אחד נתאחד סביב שמחת בית השואבה בחוצות ירושלים

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'מגבלות הקורונה לא עוצרות את שמחת חג הסוכות: הפקת ענק של סוכת השמחה תביא את השמחה ממגדל דוד בירושלים היישר אל הסוכות הירושלמיות . תכנית מרהיבה הכוללת הופעות של גדולי אמני הזמר החסידי והמזרחי אשר יבצעו רפרטואר שירים מכל הגוונים חדשים וישנים ובעיקר מקפיצים ומלאי שמחה.

    ההופעות והשמחה פורצת הגבולות תגדיל את שמחת החג-שמחת בית השואבה בבתים שיצטרפו לשירה האדירה והשמחה שתגיע אליהם הביתה ממגדל דוד . לצד ההופעות יתקיימו גם פאנלים שונים מלאי תוכן  עשיר ומעניין בהשתתפות אישי ציבור מובילים, וראיונות עם אישים שיספרו את סיפורה ההיסטורי של ירושלים בימי חגים ומועד.

    את המיזם וההפקה הייחודית  מובילים ראש העיר ירושלים מר משה ליאון וסגן ומ"מ ראש העיר הרב צביקה כהן.

    המופעים והאירועים הנלווים יועברו בשידור חי ברדיו קול חי ובאתר של עירית ירושלים. בימים שלישי ורביעי יועברו ההופעות בשידור חי ברדיו קול חי:  המופעל הבמה המרכזית יופיעו ביום שלישי: אוהד מושקוביץ; חיים ישראל ותזמורתו של מאסטרו אהרל'ה נחשוני בהנחיית מנחם טוקר. ביוםרביעי יופיע על הבמה המרכזית  נפתלי קמפה ותזמורת המנגנים עם מאסטרו מוישי רוט בהנחיית מנחם טוקר.

    ראש עיריית ירושלים מר משה ליאון: 'ירושלים התהדרה אלפי שנים בשמחת בית השואבה, שמשכה אליה יהודים מכל קצוות תבל. גם השנה חרף המגבלות אנחנו מביאים את השמחה לכל סוכה וסוכה בירושלים, שכולם בלב אחד יוכלו להתאחד סביב שמחת בית השואבה שתהדהד בחוצות ירושלים'.

    סגן ומ"מ ראש עיריית ירושלים הרב צביקה כהן: 'עשרה קבין של שמחה ירדו לעולם ותשעה נטלה ירושלים. שמחת בית השואבה היא מקור השמחה של ירושלים בחגהסוכות ותמונות האחדות הגדולה שכל שנה הייתה מתרחשת בירושלים בחג הסוכות. אנחנו שמחים שגם השנה, חרף המגבלות, השמחה תאחד את לב כל הירושלמים איש איש ומשפחותבסוכתו שיתאחדו לשמחה הגדולה שתצא ממגדל דוד ותאיר את ירושלים ואת כל ארץ ישראל'.



    0 תגובות