חגיגה ירושלמית: ההופעות, התוכניות, השידורים והפעילויות בחוה"מ סוכות

    מערכת האתר 2 Comment on חגיגה ירושלמית: ההופעות, התוכניות, השידורים והפעילויות בחוה"מ סוכות

    עיריית ירושלים מציגה: סדרת אירועי תרבות ומוזיקה לכל המשפחה בימי חול המועד משאיות שמחה, אירועי תרבות, מופעים לילדים ולכל המשפחה שיועברו בשידור חי | כל הפרטים על ההפתעות שמחכות לירושלמים, ולכל אוהבי ירושלים בארץ ובעולם היהודי

    הופעה בירושלים. אילוסטרציה צילום: חיים טויטו
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו כשכולנו נמצאים בסגר ואפשרויות הבילוי לקראת חול המועד הקרוב הצטמצמו באופן משמעותי, עיריית ירושלים מגישה לציבור החרדי שורת אירועי תרבות חגיגיים הפונים לכלל הגילאים ומספקים תעסוקה איכותית כשרה למהדרין, שתאפשר לכולנו לחגוג ולשמוח בחג – למרות הסגר.

    כבר ביום ראשון של חול המועד תושבי ירושלים, ולא רק הם, יוכלו ליהנות מתעסוקה איכותית לילדים, שתכלול אמנים, להטוטנים, מספרי סיפורים ועוד, שבהם יהיה אפשר לצפות בשידור חי לכל אורך היום מאתר ייעודי.

    לקראת שעות הערב, בימים שני, שלישי ורביעי יתקיימו אירועי שמחות בית השואבה שיעברו בשידור חי ממגדל דוד ב"קול חי" ובאתר קול חי, בהשתתפות ענקי הזמר החסידי שישמחו את עם ישראל כולו בימים אלו.

    בכל בוקר מימי החג, יתקיימו תפילות מוזיקאליות ברחבת הכותל, וביום שני יתקיים מעמד ברכת כהנים המרכזי מרחבת הכותל, שישודרו בשידור חי, ויכללו את אמני הנשמה הטובים ביותר בעולם היהודי, שירגשו את הציבור בשירת הלל ויאפשרו גם למי שמבודד להתפלל בהתרוממות הנפש.

    במהלך יום שלישי בערב, תושבי ירושלים יופתעו כאשר משאיות שמחה יסתובבו ברחובות השכונות החרדיות, רוממה רבתי, קרית בעלז והסביבה ועוד שעליהם יופיעו מוישי רוט והמנגנים, פיני אינהורן ויוסי וינברגר.

    בעיריית ירושלים לא שוכחים גם את המאושפזים במלוניות הקורונה ודאגו גם להם למופע שמחת בית השואבה מיוחד שיתקיים לבחורי הישיבות ולמשפחות במלונות השונים הפזורים ברחבי העיר.

    בנוסף תתקיים מידי יום פעילות 'עולים לירושלים' וירטואלית ברדיו קול חי, פעילות שתחל כל בוקר בשעה 10:00 ותכלול שידור תכנית מיוחדת עם קובי פינקלר שתעסוק בעולם התוכן העשיר של ירושלים – האתרים הקדומים, הסמטאות והשכונות, ותהיה מעין סיור וירטואלי בהשתתפות מנהלי האתרים, אנשי ירושלים והמאזינים שיספרו על מקומות בירושלים. בנוסף, בכל יום בין 14:00-16:00 ייערך חידון טריוויה שיעסוק בירושלים.

    במהלך הימים יתקיימו ראיונות עם ירושלמים. דמויות שידברו על הקשר לירושלים גם בימי ההגבלות והקורונה. יתראיינו גם דמויות מוכרות וידועות במגזר המזוהות עם ירושלים שידברו ויספרו על ירושלים של אז ושל היום. על יוצרים נחבאים, סמטאות, שווקים ושכונות העיר.

    במסגרת הפעילות תתקיים גם תחרות, "ירושלים שלי – בתמונות". מאזינים יתבקשו לשלוח תמונות ייחודיות מירושלים אשר יתפרסמו באתר קול חי ויזכו בפרסים. בנוסף, באתר קול חי מיוזיק – יושמעו שירי ירושלים של כלל הזמרים במגזר ושירי חג ושמחה הקשורים לירושלים.

    בנוסף לאירועי התרבות, בעיריית ירושלים חילקו ערכות מיוחדות לתושבי העיר שכוללות חוברות פעילות, ערכות קישוטים, ספרים, חוברות וסידורים. בין היתר חולקה חוברת פעילות "כיף בבית" שכוללת משחקים להווי משפחתי מושלם – לסוכות. בנוסף חולקו כ-30,000 ערכות של קישוט סוכה, משחק, חוברת פעילות ודיסק.

    במהלך ימי חול המועד יחולקו 30,000 סידורים, שקיות ממתקים ודגלים לילדים לחג שמחת תורה. כמו כן יחולקו 20,000 ערכות "בצילו חמדתי" של מורשת מרן הרב עובדיה. כמו כן העירייה הכשירה חצרות בתי כנסת ומבנים לצורך תפילות בחגים לפי תקנות משרד הבריאות.

    "בעקבות הסגר עיריית ירושלים החליטה להשקיע רבות בפעילות תרבות מותאמת לכלל תושבי העיר" אומר ראש העיר משה ליאון. "דווקא בזמן כזה, שהתורה מגדירה 'זמן שמחתנו', יש עניין מיוחד לשמוח בחג למרות הסגר והקשיים. אני קורא לילדי ירושלים, תושבי ירושלים ותושבים מכל רחבי הארץ והעולם היהודי שליבם בירושלים, הצטרפו אלינו לשמוח בשמחת ירושלים, האזינו לשידורים, צפו במופעים, ויחד נתאחד, כל אחד מביתו, בשמחת החג".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אתר לתפארת! מקדם שלום בין הערוצים. מדהים!

    2. 1

      תודה רבה לכם לכל צוות הרדיו המדהים האחד ומיוחד על כל הפעילות שלכם כל השנה ובפרט בתקופה כזאת לא פשוטה בכלל יהי רצון שתזכו להיות השופר המבשר על ביאת משיח צדקינו במהרה בימינו ובקרוב ממש כבר נזכה שתיוושע יהודה וישראל ישכון לבטח וה' ישמור עלינו מכל הזאבים הסובבים אותנו ושץזכו לשנים רבות נעימות וטובות אמן כן יהי רצון ושוב תודה מקרב הלב לכל צוות "קול חי" היקרים!!!