סדרת סיפורים מצויירת תלמד את ילדי בני ברק על קבלת השונה

    צבי הדס No Comments on סדרת סיפורים מצויירת תלמד את ילדי בני ברק על קבלת השונה

    בשיתוף פעולה חינוכי מיוחד בין עיריית בני ברק ו'אהל שרה', בימים אלו, ולכבוד חג הסוכות הבא עלינו לטובה, מחולקים לילדי העיר הספר הראשון בסדרת הספרים. ראש העיר: "בלמידה של כולנו לכבד כל נשמה מיוחדת, נוכל להבטיח חיי חברה וקהילה מתוקנים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוטי, יצחקי ונתי הם שלושה שכנים שמככבים בסדרת הספרים החדשה, שתלמד את ילדי בני ברק כיצד לקבל את האחר, לתת לו הרגשה שהוא שווה ולכבד כל אחד גם אם הוא מיוחד. השכנים הצעירים הם הגיבורים של הסדרה הנושאת את השם "השלושה מרחוב השלושה", ועוסקת בחיי השכנות של מוטי ויצחקי עם נתי שהוא ילד מיוחד שלומד בבתי הספר לחינוך המיוחד של אהל שרה.

    הערכה שחולקה בין בתי העיר השבוע, כוללת כאמור את הספרון הראשון בסדרה שיצא לאור בימים אליו צורפה ערכת יצירה המתאימה לקישוט הסוכה. שרשרת הילדים המיוחדת תלמד את הילדים תוך כדי יצירה וקריאת הסיפור המיוחד להתייחס לילדים המיוחדים כאל חלק בלתי נפרד מהתמונה הגדולה של כלל ילדי העיר בני ברק.

    הסדרה "השלושה מרחוב השלושה" היא פרי שיתוף פעולה בין עמותת אהל שרה ואנשי המקצוע של של מערך החינוך באהל שרה לבין עיריית בני ברק ואגף החינוך בראשות הרב יונתן ספרא, סגנו ומנהל אגף הגנים הרב יוסף סטל והמפקחת הפדגוגית הגב' כהן, שעברה על התכנים והבטיחה את התאמתם לאוכלוסיות הצעירים בעיר. בשנים האחרונות ניכרים עוד ועוד שיתופי פעולה בין המערכים השונים של ארגון 'אהל שרה' לבין אגפי העירייה החל מאגף החינוך ועד אגף רווחה ואגפים נוספים, שיחד מייצרים מציאות מכבדת ומכילה יותר לאלפי ילדים ובוגרים בעלי צרכים מיוחדים המתגוררים ולומדים בעיר בני ברק.

    הרב אברהם רובינשטיין ראש עיריית בני ברק אומר: "כאחד הארגונים המובילים והמקצועיים בעיר במסגרות החינוך המיוחד, אהל שרה נטלו על עצמם גם להוביל לשינוי עמדות כלפי ילדי חמד טהורים, צעירים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים בחברה בכלל ובפרט בעירנו בני ברק. "כל אחד יכול, כל אחד הוא עולם מלא וקסום" כאן זו איננה אמירה אלא ובעיקר, דרך חיים יומיומית. בלמידה של כולנו, לכבד כל נשמה מיוחדת שאנו פוגשים בכל מקום, נוכל להבטיח חיי חברה וקהילה מתוקנים, יהודיים וערכיים באמת".

    הגב' מלכה וינברג סמנכ"לית מוסדות 'אהל שרה': "ההבנה שכל אחד הוא שונה ומיוחד אך בעל יכולת לתרום משהו לחברה כולה ולהיות חלק מהתמונה הגדולה, היא הבסיס שעליו הקימה הרבנית גינזבורג ע"ה את 'אהל שרה' לפני 40 שנה. ב"ה כיום, שיתוף הפעולה בין 'אהל שרה' ועיריית בני ברק מוכיח את האפקטיביות שלו פעם אחר פעם, בהנחלת המסרים של קבלת השונה לכל ילדי ותושבי העיר אם זה באמצעות באמצעות מיזמים משותפים או במקרה דנן – הספר המיוחד וערכת היצירה המיוחדת שצורפה אליו".



    0 תגובות