ליצמן בוחן אפשרות לשוב לממשלה כסגן שר על מכסת כחול לבן

    ישראל רובין 2 Comment on ליצמן בוחן אפשרות לשוב לממשלה כסגן שר על מכסת כחול לבן

    שבועיים לאחר התפטרותו: שר השיכון לשעבר, ח"כ יעקב ליצמן פנה לגורמים בכחול לבן וביקש לאפשר את מינוי לתפקיד סגן שר השיכון על בסיס מכסת התפקידים של כחול לבן

    יעקב ליצמן צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שבועיים לאחר שהתפטר מתפקידו כשר השיכון בעקבות הכוונה להטיל סגר בחגים, יו"ר יהדות התורה ח"כ יעקב ליצמן בוחן אפשרות לחזור לכהן בממשלה. ליצמן פנה בימים האחרונים לגורמים בכחול לבן וביקש מהם לאפשר את מינוי לתפקיד סגן שר השיכון, במסגרת המכסה שלהם לתפקידי סגני שרים. כך פרסם היום (רביעי) העיתונאי יקי אדמקר ב'וואלה ניוז'.

    כזכור, מכסת תפקידי סגני השרים שניתנה לרשימת כחול לבן עם חתימת הרכבת הממשלה, לא אוישה על ידי חברי הרשימה, כאשר מנגד, מכסת תפקידי סגני השרים שנותרה לרשות הליכוד ושותפותיה הטבעיות נוצלו עד תום.

    כאמור, ליצמן בוחן את האפשרות לחזור למשרד הבינוי והשיכון בתפקיד סגן שר, ולמנות מעליו שר. גורם פוליטי ששוחח עם וואלה ציין כי השר שימונה למשרד "לא יהיה השר בפועל".

    יצוין, כי עם התפטרותו לפני כשבועיים הצהיר ליצמן כי לא ישוב לכהן בתפקיד שר פעם נוספת. "לא אהיה שוב שר במדינת ישראל" אמר אז בראיון ל'ישראל היום'. עוד אמר ליצמן באותו ראיון "לא לוקחים אותי ברצינות גם עכשיו כשהתפטרתי. אני שומע אפילו שמדברים על חברים שלי במפלגה שלא לוקחים אותי ברצינות, שצוחקים ממני, שאומרים שזה זמני, שאני אחזור. בסדר, שיגידו".

    ליצמן הוסיף ואמר "עשיתי המון דברים גם בלי להיות שר. אפשר לעבוד טוב מאוד גם מעמדת חבר הכנסת. בכלל, להיות שר זה משהו שקיבל אישור חד־פעמי מהרבנים. זה בדיעבד, וזה נגמר. לא אהיה שר יותר. הלכתי, וזה נגמר".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      ליצמן חייב לחזור !!! אנחנו לא מוותרים עליו…. בזכותו יש לנו היום רק אלף ומשו נפטרים ולא 200,000 ….
      אין עליו !!!