סגרה"ע י-ם שנדבק בקורונה: "תחושה קשה, בסוף זה פגש גם אותי"

    אליהו גרין 2 Comment on סגרה"ע י-ם שנדבק בקורונה: "תחושה קשה, בסוף זה פגש גם אותי"
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש העיר ירושלים ומחזיק תיק חינוך, אברהם בצלאל שנמצא אמש (שלישי) חיובי לנגיף הקורונה מספר על התחושות הקשות והחשש מהידבקות משפחתו בנגיף וקורא לציבור להישמע להוראות, "יש פה מגיפה קשה וחייבים להתעורר".

    בצלאל מספר שהחל להרגיש חולשה וכאבים בעצמות במהלך התפילות ביום כיפר אולם סבר כי מדובר בתופעות של הצום, "בכל אופן אני צם, אז חשבתי שהכאבים בפרקים מגיעים מהמאמץ שבתפילה והצום יחד, בהמשך התחיל גם שיעול". "הבן שלי משבת לא הריח, כמובן שהוא נשאר בבית ושמר על בידוד, לאחר שהרגשתי את התסמינים, החלטתי שבמוצאי יום כיפור כשהבן שלי הלך לבדיקה, אני גם ייבדק, רק כדי לשלול את האפשרות שאני חולה".

    סגרה"ע אומר שככל הנראה נדבק במניין מצומצם בו התפלל בראש השנה, "אני לא רואה מקום אחר שבו יכולתי להידבק, למרות שבמניין שבו התפללתי שמרו על כל ההנחיות כולל הקפדה על מרחקים ומסיכות כל התפילה". הוא מציין שנהג להקפיד בחומרה על הכללים ובכל אופן הוא נדבק, "חייבים להקפיד על הכללים, אבל גם מי שמקפיד אינו חסין".

    בצלאל שפעיל מאוד בעירייה, נפגש עם אנשים רבים במהלך עבודתו, אך לדבריו הוא הקפיד מאוד על ההנחיות כך שרק בודדים ייכנסו לבידוד. לדבריו, סגני רה"ע יוסי דייטש וישראל קלרמן יצטרכו להיכנס לבידוד בשל העובדה שישבו לצדו במועצת העיר. כמו כן, הוא נפגש בישיבת הסיעה עם חבר המועצה שמואל מרציאנו ששוהה כעת בחו"ל. הוא אומנם נפגש עם סגן ראש העיר צביקה כהן, אך בשל העובדה שהוא כבר חלה בקורונה, ככל הנראה הוא לא יצטרך להיכנס לבידוד.

    הוא מתאר את ההרגשה לאחר שנדבק: "ההרגשה לא כל כך טובה, אני חלש מאוד, בשעות האחרונות עלה לי החום, ואני חווה תופעות כמו שיעולים וכאב בעצמות". בצלאל מוסיף, "התחושה שאתה עדיין לא יודע האם המשפחה והילדים שלך נדבקו או לא היא כשלעצמה קשה, זה מצב לא נעים שאף אחד לא רוצה לעבור אותו".

    "הטלפון לא מפסיק לצלצל, אנשים ממשיכים לפנות כדי שאדאג להם לפינוי למלונית כאילו שאני לא נמצא במצב הזה, בתפקיד הזה אין באמת חופש…", לדבריו, "הקב"ה נתן לי להרגיש איך שהאנשים שפונים אליי מרגישים כדי שאדע מה הם צריכים". לגבי האפשרות שהוא עצמו יתפנה למלונית הוא אומר כי זה תלוי בתוצאות הבדיקות של בני משפחתו, "האמת שהתלונות על המלוניות לא עושות חשק להתפנות לשם אבל נראה איך הסיפור התפתח.

    המסר של בצלאל מעביר הוא שחייבים להקפיד בחומרה על ההנחיות כמו שמרנן ורבנן חברי מועצת חכמי התורה בראשותו של רבינו הגדול מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט"א אשר הורו בנחרצות "לקיים את כל התפילות במחרב הפתוח, ואין לקיים כלל התפילות במקומות סגורים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל מי שניסה לפגוע בתשב"ר בשכונות מעורבות (כגון בבקעה/תלפיות…) חלה או יחלה בהמשך, כך מקובלני ממרן ראש הישיבה חכם בן ציון זצוק"ל. קבל ע"ע לתקן את מה שעיוותת למען הפוליטיקה האשדודית