מנדלבליט: "ייתכן ונתגלגל לנבצרות"; פרקליטי נתניהו: "נגד החוק"

    איתי גדסי No Comments on מנדלבליט: "ייתכן ונתגלגל לנבצרות"; פרקליטי נתניהו: "נגד החוק"

    שוב חוזר האיום: היועמ"ש אביחי מנדלבליט לאחר שהצהיר לפני שבועות אחדים, כי אין מניעה בכהונת ראש הממשלה תחת כתבי אישום כפי שמורה החוק, חוזר בו ומבהיר כי ייתכן ונתגלגל לנבצרות | יו"ר הקואליציה מיקי זוהר: "העם חייב להחליט מנדלבליט או נתניהו"

    היועמ"ש אביחי מנדלבליט צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אביחי מנדלבליט בריאיון למגזין החג של עיתון "משפחה" לעיתונאי ישראל יוסקוביץ מבהיר כי למרות עמדתו הקודמת ייתכן ונתגלגל לידי נבצרות של ראש הממשלה וכל זה בעת המשבר הבריאותי ההיסטורי שפוקד את ישראל והסכמי השלום העדינים.

    מנדלבליט אמר בריאיון: "יש עניין אחר… העניין האחר, זה נורמטיבי, זאת אומרת חוסר בנבצרות של כל התפקודית נורמטיבית. האם, כמו שאני עושה את ההבחנה ואני אומר – יש נאשם מר בנימין נתניהו ויש ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, זה לא אותו דבר".

    לדבריו,אם "אתה מערבב את הדברים ומשתמש בכוח השלטוני שלך כראש ממשלה, כדי להשפיע עליך פלילית, פה מתחילה להיות בעיה קשה. איך מתמודדים עם הבעיה הזאת? אז אם באמת אי אפשר להתמודד איתה, יכול להיות שכן נתגלגל לנבצרות".

    מראיין: איך תדע מתי זה…?

    מנדלבליט: "עוד פעם, זה לא מתמטיקה ואני לא, אני לא, אני לא נחפז ואני מנסה להיות מאוד שקול ומאוד רגוע וכל פעם אני סופר עד אלף ולא עד עשר, אני לא יכול להרשות… אני לא מתנהג כמו רשתות חברתיות… אבל כן אני אומר, שלעניין הזה בדיוק נועד הסדר ניגוד העניינים ולא, הוא לא עושה לי טובה".

    פרקליטי ראש הממשלה אמרו בתגובה: "הרעיון שבעל תפקיד, בכיר ככל שיהיה, שנמצא בעצמו בניגוד עניינים, יחליט על נבצרות של ראש ממשלה מכהן הוא אנטי דמוקרטי, ניסיון לסכל את רצון הבוחר ובניגוד גמור לחוק יסוד הממשלה".

    עוד הבהירו: "הריאיון של היועץ משפטי לממשלה בעניין המשפט, עולה כדי שיבוש הליכי משפט".

    יו"ר הקואליציה ח"כ מיקי זוהר, בתגובה להקלטות מנדלבליט: ‏"ניכר היטב שההקלטות של מנדלבליט בושלו מטעמו כדי להעביר מסר לראש הממשלה ועל מנת להלבין את החלטותיו השערורייתיות להגשת כתבי אישום מופרכים שלא הוגשו באף דמוקרטיה".

    זוהר הבהיר: "אני מרגיש שהגיע הרגע בו העם שלנו חייב להחליט על אחד מהשניים: מנדלבליט היועץ המשפטי לממשלה או נתניהו ראש הממשלה".



    0 תגובות