ראה"מ: "הסגר יימשך למשך חודש ואולי אף יותר מכך"

    צבי טסלר 1 Comment on ראה"מ: "הסגר יימשך למשך חודש ואולי אף יותר מכך"

    ראה"מ התייחס במענה לשאלת גולשים על יעדי הממשלה בסגר הנוכחי ומשך זמן הסגר. בנוסף התייחס נתניהו למאמצי השגת החיסון בעולם. וההוראה על מפירי ההנחיות, "ישללו זכויות". והאם ישנם מענקים נוספים בדרך?

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) במענה לשאלות ברשת החברתית, על זמן הסגר שיארך, ענה ראש הממשלה כי הסגר יהיה לפחות למשך חודש ואולי אף יותר. לדברי ראש הממשלה הסגר מתבסס לא על זמן אלה בעיקר על יעדים של נדבקים.

    כזכור, הערכה של אמ"ן הייתה כי ידרשו 3 חודשים להגיע ל400 נדבקים ביממה.

    ראש הממשלה הדגיש כי מאמצי הממשלה כעת הם הכנת מערכת הבריאות לספיקת החולים הקשים בתקופה הקרובה. הסברה על עטיית מסכות. אכיפה קשה כנגד מפירי ההנחיות כולל שלילת זכויות. הצטיידות בבדיקות מהירות. ותמונת מצב על החיסון.

    על קצב פיתוח החיסונים בעולם אומר נתניהו, "כי יש 115 חברות בעולם שמפתחות חיסונים, 3 מהם הגיעו לשלב השלישי והאחרון, תוך כמה חודשים יעברו את שלב חיסון לאלפים הראשונים ואז שיקבלו את אישור הFDA בארה"ב והמקבילים באירופה נדע שיש תרופה".

    יחד עם זאת מבהיר ראש הממשלה כי ייצור תרופות בכמויות ענק למדינות והפצתם בעולם ייקח עוד חודשים רבים.

    על האמינות של החסיונים כיום בעולם אומר ראש הממשלה, כי אין סמינים להדבקה חוזרת אצל מי שהחלים, חוץ ממקרים בודדים. אבל יחד עם זאת אומר ראש הממשלה כי חלק מהמחלימים סוחבים על עצמם את צלקות שיילכו איתם כל החיים.

    בשידור הבהיר ראש הממשלה כי  במסגרת המאבק במפירי ההנחיות, "תישלל קצבת הסיוע מעסקים שיתגלו אצלם הפרות קורונה".

    על חזרת מערכת החינוך לעבודה ענה ראה"מ, "דנתי על זה אתמוך עם שר החינו, אנחנו רוצים לאפשר לגיל הרך בכיתות א' וב' לחזור ללימודים, אנחנו רוצים להפריד עם קפסולות גם בכיתות הללו, אנחנו רואים שהנגיף מתפשט גם בגילאים הללו. אנחנו רוצים להחזיר ואתם ללימודים כדי לפתוח את המשק".

    על השאלה עם מענקים נוספים? ענה ראה"מ, "ככל שנדרש נעשה זאת".נתניהו הבהיר בדבריו אם 85% מהציבור יישמור על עטיית מסיכות לא נצטרך כלל את הסגר.

    על ההפגנות בבלפור אמר ראה"מ, "מי שגר קרוב לכאן במרחק קילומטר מבלפור שיבוא להפגין אין בעייה", נתניהו תקף את חברי האופוזיציה שמעודדים לאי ציות לחוק, "חוסר אחריות וסיכון חיים. אנשים רואים שלחלק מותר ואז גם הם באים לזלזל בהנחיות. אין לאף אדם חרדי, חילוני, ערבי, יהודי חסינות מפני הנגיף".

    על הפקקים בכבישים אומר ראה"מ, יש מחסומי משטרה אך גם יש יותר ממיליון עובדים חיוניים שצריכים להגיע למקום עבודתם.

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שתי סיבות עיקריות למכת הקורונה על ישראל: לא רוצים אחדות, ולא רוצים את מלכות ה' דרך משיח בן דויד