השר אדלשטיין: "הסגר לא יוסר תוך 10 ימים"

    ישראל רובין 2 Comment on השר אדלשטיין: "הסגר לא יוסר תוך 10 ימים"

    שר הבריאות יולי אדלשטיין קובע כי הסגר הכללי לא יוסר תוך עשרה ימים וצפוי להימשך זמן רב יותר: "הפעם, גם בעקבות הפקת לקחים של מה שקרה באפריל, אנחנו נצא מהסגר באופן הדרגתי ואחראי"

    יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יולי אדלשטיין אומר הבוקר (שלישי) כי הסגר לא צפוי להסתיים בתוך עשרה ימים "אני אומר חד משמעית – הוא (הסגר) לא יוסר לאחר סוכות. אין שום סיכוי שבעוד עשרה ימים אנחנו מרימים את הכול ואומרים 'זהו, הכל נגמר, הכל בסדר'. יכול להיות שיהיו שינויים לטובה אילו או אחרים. אבל הפעם, גם בעקבות הפקת לקחים של מה שקרה באפריל, אנחנו נצא מהסגר באופן הדרגתי ואחראי". כך אמר השר בראיון לאריה גולן ב'כאן רשת ב'.

    בנושא ההפגנות שממשיכות להתקיים כל העת, הזהיר השר: "זה ייגמר בעוד אלפי חולים ועוד חולים קשים בבתי החולים. אני חושב שכולנו צריכים לגלות אחריות. ביד רועדת חתמתי על סגירה של כל בתי הכנסת במדינת ישראל ושל כל בתי התפילה בכלל של כל הדתות, אז לא יקרה כלום אם אנשים ימצאו דרכים אחרות למחות בשלב הזה".

    לשאלת המראיין האם יחד עם סגירת המשק יסגרו גם בתי המשפט וכך בין היתר ידחה משפטו של ראש הממשלה נתניהו למועד בלתי ידוע, ענה השר כי "ההחלטה על סגירת בתי המשפט יכולה להתקבל במערכת המשפט בלבד. אני לא יכול לסגור אותה. כמובן שאם הם יתייעצו אתנו אני אעמיד לרשותם את הצוות המקצועי".

    שר הבריאות התייחס גם להוראת ראש הממשלה למערכת הבריאות להיערך לקליטת 1,500 חולים קשים בתוך שבוע, והבהיר: "זה לא אומר שתוך כמה ימים נגיע למספר, אבל אנחנו נערכים גם לתסריטים קשים. ההיערכות הזו באה בעקבות העלייה הגדולה בנתוני ההדבקה שעלולים להשפיע גם על נתוני החולים הקשים".

    השר נדרש להתייחס גם לסרטונים שהופצו אמש ברשת, של כמה עשרות חרדים שהפרו את ההנחיות והצטופפו ואף לא עטו מסיכות והגיב: "חמור מאוד, בנושא הזה אני עיוור צבעים. לא חשוב אם מדובר ביהודי, ערבי חרדי או חילוני. אדם שמפר את ההנחיות דינו לחטוף קנס. אני ומ"מ מפכ"ל המשטרה עורכים מחר סיור מיוחד בנושא האכיפה במספר מוקדים ונפיק לקחים. אבל מדיווחים שאני קיבלתי הכללים נשמרו ברוב המקומות בארץ".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לא ברור למה צריך סרטונים, אתם עצמכם מפרסמים כאן גלריה של סיור בשווקים כשחלק גדול ללא מסכות, תפסיקו לשדר תמונות מסוג זה (זה גם לא באמת חשוב…)

    2. 1

      הנה היתה כאן תמונה למעלה שהם יושבים לדון ביחד בכנסת והם לא עוטים מסכות ולא יושבים במרחק שני מטרים. יש כאן משהו מלוכלך בסיפור הזה. עובדים עלינו