משלישי: פעילות התחבורה הציבורית תצומצם משמעותית

    איתי גדסי 3 Comment on משלישי: פעילות התחבורה הציבורית תצומצם משמעותית

    עם התהדקות הסגר, משלישי תצומצם התחבורה הציבורית למינימום ההכרחי | סגן השר מקלב: "הקפדנו כי לא יהיה יישוב מנותק, הנחת העבודה היא לתת שירות לעובדים החיוניים במשק ולא לביקורים וטיולים" | הפרטים המלאים

    אוטובוסים • אילוסטרציה
    12:35
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הזדמנות נפלאה לשינוי שיביא ברכה גדולה • הלכה לשבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסגר מתהדק. בהמשך להחלטת ממשלת ישראל על סגר כללי. החל ממחר (שלישי) התחבורה הציבורית בכל הארץ תפעל במתכונת מצומצמת מנפח הפעילות הרגיל שלה, ותספק שירות הכרחי לעובדים חיוניים, צרכי הצטיידות והגעה למרכזים רפואיים.

    במסגרת הדיונים שנערכו במשרד התחבורה, עקב החלטת ממשלת ישראל על סגר מלא יחד עם שרת התחבורה רגב, סגן השר אורי מקלב מנכ"ל המשרד והרשות הארצית לתחבורה ציבורית, הוחלט לצמצם את פעילות התחבורה הציבורית למינימום הנדרש, בדומה למתכונת שפעלה בתחילת הסגר הראשון, בסוף חודש מרס השנה.

    סגן שר התחבורה אורי מקלב הבהיר כי "התחבורה הציבורית פועלת בהתאם להפעלת המשק, כך שככל שהסגר מתהדק הפעלת התחבורה הציבורית מצטמצמת, עם קווי שירות מרכזים בלבד כאשר הקפדנו כי לא יהיה יישוב מנותק, הנחת העבודה היא לתת שירות לעובדים החיוניים במשק ולא לביקורים וטיולים, אנו נעשה כל מאמץ להביא שירות טוב בקווים הפעילים זאת על אף חוסר היכולת להיערך ולצפות את היקפי הנסיעות", ציין סגן השר מקלב.

    בעקבות צמצום נפח הפעילות של התחבורה הציבורית, השירות העירוני ימשיך לפעול בתדירות נמוכה וברשת קווים בסיסית בלבד. במהלך ימות השבוע יופעל השירות עד לשעה 20:00 בערב ויתחדש בכל בוקר עם תחילת השירות. פעילות השירות הבינעירוני תופסק בסופי השבוע. בשירות הקווים העירוני תופעל בימי שישי ובמוצאי השבת רשת קווים מצומצמת. במוצאי השבת יפעל השירות העירוני עד לשעה 22:00.

    מוניות השירות ומוניות מיוחדות (ספיישל) ימשיכו אף הן לפעול, בהתאם להנחיות התו הסגול. פעילות הרכבת הקלה בירושלים ורכבת ישראל תימשך, אך הפעילות בהן תצומצם במהלך השבוע. פעילות רכבת ישראל תיפסק בסופי השבוע. פעילות הרכבת תצומצם בקווים הפרבריים שלהם חלופות.

    הנסיעה ברכבת תתאפשר רק בהזמנת מקום, ומספר הנוסעים יוגבל ל-50%. יצויין כי רכבת ישראל פיתחה מערכת לוויסות והגבלת מספר הנוסעים ברכבות. המערכת עובדת מזה שלושה חודשים ומוכיחה את עצמה. כתוצאה מכך, הרכבת פועלת בצורה מיטבית, נקיה ונתפסת בידי הציבור כאמצעי תחבורה בטוח.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כתושבת עיר בדרום אין שום אכיפה בעיר ואנשים עדיין משתמשים בתחבורה להגיע לשתות קפה ובירה במרכז המסחרי כאילו אין סגר, אל תבלבלו את הראש עם עובדים חיוניים כי הם המיעוט שמשתמש בתחבורה

    2. 1

      איזו סגר באוטובוסים אנשים כמו דגים אתם לא נותנים להיות ולעבוד לאנשים יתקהלויות באוטובוס זה ממש סגר קורונה תיהיה אם ממשלה תפוקה ו חרידים