- רדיו קול חי - -

ח"כ סער בפוסט מרגש: "לאן שנאת החינם היוקדת הזאת תוביל אותנו?"

בכיר הליכוד, ח"כ גדעון סער קורא הערב (מוצ"ש) לאזרחי ישראל בפוסט מרגש שפרסם, לאחד את חלקי העם ולא לתת לאש המחלוקת ולהמשיך ולכלות כל חלקה טובה: "למרבה הצער, בעיצומם של הימים הנוראים וכשהמגיפה מרימה ראש, הקטטה המתמשכת בממשלה, בכנסת ובציבור לא פוסקת לרגע. לא מתמתנת. אלא להיפך: מסלימה ללא הפסקה. איזו שנאה נוראית משתוללת בעמנו".

"בעת האחרונה", מספר סער "נמנעתי מלהתראיין. שיח השנאה הרעיל המשתולל דוחה אותי. הוא מסוכן לנו ולעתיד ילדינו בארץ הזאת. אין לי שום כוונה להיות חלק ממנו".

עוד כותב סער: "רגע לפני יום הכיפורים בואו נעצור ונחשוב: לאן שנאת החינם היוקדת הזאת תוביל אותנו? האם אנחנו באמת מוכנים לסכן את כל מה שהשגנו בארץ הזאת אחרי אלפיים שנות גלות? החובה מוטלת על כולנו, מכל הזרמים הפוליטיים והגוונים בעם, אך בראש ובראשונה: על מנהיגי הציבור. בואו נוביל שיח אחר מכבד, מאחד, מלכד".

"עת לחשבון-נפש. זה הזמן לשינוי הכיוון ההרסני המסכן את הבית השלישי", מוסיף ח"כ סער. "אני מאמין בכוחו של עם ישראל; במדינה שלנו שהגיעה להישגים מדהימים ב-72 שנות קיומה. אנחנו יודעים ויכולים לעשות דברים גדולים ביחד. בואו ננצל את התקופה הקשה שאנחנו עוברים לא כדי להלחם אחד בשני, אלא כדי לקדם את ישראל ואת הצדדים היפים שלה ולבנות את עתידנו המשותף כאן".

"ונסלח לכל עדת בני ישראל ולגר הגר בתוכם כי לכל העם בשגגה", מסיים סער את הפוסט המרגש.