ראה"מ נתניהו על הסגר: "אין מנוס – מדינות יבואו בעקבותינו" • צפו

    ישראל רובין 1 Comment on ראה"מ נתניהו על הסגר: "אין מנוס – מדינות יבואו בעקבותינו" • צפו

    ראש הממשלה נתניהו מתייחס להחלטה להטיל סגר: "בגל הראשון עשינו זאת ראשונים ובגל השני אנו עושים זאת ראשונים – מדינות יבואו בעקבותינו; יש לנו כ-1400 מתים, חולים קשים, בתי חולים שנאנקים וצעירים שנדבקים ויישארו עם תופעות לוואי לכל החיים, ולכן צריך לפעול"

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש90

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מתייחס הערב (מוצ"ש) לסגר המלא שהוטל על המדינה עקב נתוני התחלואה הגבוהים, ובסרטון שהוא מפרסם, אומר נתניהו כי "אנחנו בעיצומה של מלחמה עולמית במגיפה עולמית, בגל הראשון היינו בין המדינות הראשונות לסגור את השמיים ולהטיל סגר מלא. בגל השני מדינות כבר עשו סגרים גדולים על מחוזות נרחבים ואנחנו המדינה הראשונה שעושה סגר מלא. אני צופה שעוד מדינות יבואו בעקבותינו", העריך ראש הממשלה.

    "אנחנו פועלים בשלושה שלבים", הסביר נתניהו "שלב ראשון – סגר, שלב שני – שגרת קורונה עם בדיקות מהירות, שלב שלישי – חיסון. השלב של הסגר הוא שלב קשה מאוד ואני מודע לכך – אבל אין ברירה".

    לדבריו "יש לנו כ-1400 מתים, חולים קשים, בתי חולים שנאנקים, צעירים שנדבקים ויישארו עם תופעות לוואי לכל החיים, ולכן צריך לפעול. שמענו את המומחים, היו כאלו שסברו שאפשר להשאיר את הכלכלה פתוחה – אני סברתי, ורוב השרים הסכימו איתי, שצריך סגר מלא".

    "האם נעשו טעויות בדרך?" מציג ראש הממשלה את השאלה ועונה "בוודאי. כך למשל, ההחלטה שלנו לפתוח את אולמות השמחות ואולי גם את כלל מערכת הלימודים הייתה מהירה מידי".

    ראש הממשלה תוקף במרומז את חברי הכנסת שהצביעו בכנסת בעד ביטול חלק מההגבלות שהטילה הממשלה ומפיל עליהם את האשמה החלקית למשבר: "ההחלטות הפופוליסטיות בכנסת לבטל את ההגבלות שהטילה הממשלה לאחר שראינו שהתחלואה עולה – שגויה לחלוטין".

    עוד המשיך ראש הממשלה והאשים: "אלו שאמרו ערב ערב שהכל 'שפעת עם יחסי ציבור' ולא צריך ציית להנחיות וזה סתם הגמזות – תרמו לפרימת כל המשמעת הציבורית והציות להנחיות. אל תלכו שבי אחר אלו שמפירים את ההנחיות", קרא נתניהו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הקול הבא מירושלים, דיזיין סיטי, הפרק השני – מנחם טוקר וצוות השופטים בוחנים את הקולות הבאים במוסיקה | צפו

      Video Player