כשהכנסת השתתקה • השר אמסלם זעק: "אנשים נזרקו לכבשן כדי להתפלל"

    ישראל רובין 2 Comment on כשהכנסת השתתקה • השר אמסלם זעק: "אנשים נזרקו לכבשן כדי להתפלל"

    השר דוד אמסלם התייחס לעמדתו של היועמ"ש בנוגע להפגנות וזעק מעל דוכן הכנסת: "איך אתה בכלל משווה בין ההפגנות לתפילות? במשך 2500 שנה יהודים נזרקו לכבשן האש כדי להתפלל"

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    השר דוד אמסלם נשא דברים היום (חמישי) במליאת הכנסת במהלך הדיונים על הסגר לקראת אישורו הסופי. אמסלם סיפר: "למרות שאינני חובש כיפה,  כל בוקר אני מתפלל. אני מתפלל שהקב"ה יתן לי לעשות קידוש שם שמיים".

    אמסלם התייחס לעמדתו של היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט בנוגע להפגנות וזעק: "איך אתה בכלל משווה בין ההפגנות לתפילות? במשך 2500 שנה יהודים נזרקו לכבשן האש כדי להתפלל. איך אתה משווה בין הפגנה, שאותה אפשר לקיים גם עוד שבועיים לבין תפילה, שאותה חייבים להתפלל כל יום".

    אמסלם הוסיף וזעק בדבריו על היועמ"ש חובש הכיפה: "אני צריך ללמד אותך מר מנדלבליט? איזה חילול ה', איך אתה משווה בכלל בין הפגנה לתפילה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אביחי אם בגלל הבד המחורר שאתה נוהג לשים על הראש אתה נקרא דתי, אז את יאיר לפיד אפשר כצדיק בן צדיק, דייי !!!! תוריד את המסיכות ותראה מי אתה באמת, ספר קצת על התיקים שמבקר המדינה סגר לך , קצת על הרפז , שיהיה לנו קצת אמת מול העיניים בעולם השקר…

    2. 1

      אפרופו דרעי איפה הוא היה כש 2500 חסידים וספרדים היו תקועים בגבול בלארוס אוקראינה אלה חברה שעד לרגע זה הצביעו לו כשאני בתוכם הצלב האדום היה צריך לעזור להם? נקוה שיהיה לנו נציגים יותר מאימנים בכנסת שנוכל להצביע להם