משלבים כוחות: כך יראה התרגיל של גולני וחטיבה 7

    קובי פינקלר No Comments on משלבים כוחות: כך יראה התרגיל של גולני וחטיבה 7

    במסגרת המגמה של צה"ל להעמקת השילוביות הרב-זרועית והרב-חילית בצבא, במהלך האימון הקרוב של חטיבת גולני וחטיבה 7, יכלל אימון של גדוד 75 תחת חטיבת גולני לצד אימון של גדוד 13 תחת חטיבה 7

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צה"ל בוחן כל העת דרכים להעמקת השילוביות הרב-זרועית והרב-חילית בצבא. בפועל, אומרים גורמי צבא, נבחנים צעדים לשיפור התפוקות המבצעיות של צוות הקרב החטיבתי (צק"ח) כעוצבת יסוד, בשגרה, במעבר משגרה לחירום ובמלחמה ועוד.

    במהלך האימון הקרוב בו ייקחו חלק חטיבת גולני וחטיבה 7, יכלל אימון של גדוד 75 תחת חטיבת גולני לצד אימון של גדוד 13 תחת חטיבה 7.

    ההתנסות, תבחן את שיפור השיח בין יחידות צוות הקרב החטיבתי – זאת על ידי העברת סמכויות מהחטיבה האורגנית לצק"ח, בהקשרים מבצעיים שהוגדרו כחלק מהניסוי.

    בניית האימון ואישורו יבוצעו, כפי שקורה כיום, על ידי מפקד צוות הקרב החטיבתי. ההתנסות והאימון יתפרסו על תקופה מתוחמת של כארבעה חודשים ולא תכלול הכפפה ארגונית מלאה. כמו כן, לא ישונו כלל סממני זהות. בנוסף, פיתוח כוח האדם ואירועים חטיבתיים יישאר באחריות החטיבות האורגניות כפי שנעשה כיום.

    בתום פרק האימון יבוצע תחקיר מקיף בראשות מפקד זרוע היבשה, אשר יוצג לרמטכ"ל על מנת לגזור משמעויות לאימונים משולבים במעלה התר"ש (תכנית רב שנתית).



    0 תגובות