כתב אישום נגד תושב בני ברק בגין הפרעה לבחירות

    ישראל רובין No Comments on כתב אישום נגד תושב בני ברק בגין הפרעה לבחירות

    תושב בני ברק ששימש בבחירות האחרונות כמשקיף בלפי מטעם יהדות התורה מואשם בהפרעה לבחירות וניסיון לקבלת דבר בתחבולה. הנאשם שלף מכיסו פתקי הצבעה והוסיף לערימת בפתקים בספירת הקולות

    קלפי צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (חמישי) כתב אישום לבית משפט השלום ברמלה נגד דוד ליב סלומונס (20), ששימש כמשקיף בקלפי מטעם מפלגת יהדות התורה בבחירות האחרונות, בגין הפרעה לבחירות וניסיון לקבלת דבר בתחבולה.

    לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נטע פוניס- אלהרר, במהלך יום הבחירות לכנסת ה-23, שימש הנאשם כמשקיף בקלפי בלוד מטעם מפלגת יהדות התורה. תפקיד זה מאפשר לנאשם להשקיף מהצד על תקינות הליך ספירת הקולות שנעשה על ידי חברי הקלפי.

    סמוך לסיום הפעילות בקלפי, הנחה יו"ר הקלפי את חברי הוועדה כיצד נדרש לבצע את ספירת הקולות. הנאשם התנגד לדרך ספירת הקולות בה הנחה יו"ר הקלפי לפעול וטען כי קיימת דרך מהירה יותר לבצע את הספירה. מאחר שמזכירת הקלפי הסכימה, הוחלט כי לאחר פתיחת המעטפות יעברו הפתקים כולם לנאשם אשר יקריא בקול את פתקי המפלגה. במהלך ספירת הקולות, שלף הנאשם מכיסו פתקי הצבעה של מפלגת "יהדות התורה" עליהם מתנוססת האות "ג" והוסיפם לערימת פתקי הבחירות שהיו על השולחן. בשלב זה, הפסיק יו"ר הקלפי את ספירת הקולות, התעמת עם הנאשם, והזמין את כוחות המשטרה למקום.

    בהמשך, במעקב אחר ספירת הקולות בקלפי, שנעשתה על ידי ועדת הבחירות המרכזית, עלה כי מספר הקולות הכשרים בקלפי עמד בפער של 8 קולות ממספר הבוחרים שהצביעו בפועל.



    0 תגובות