סוכנת נסיעות נעצרה לאחר שזייפה תוצאות בדיקות קורונה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on סוכנת נסיעות נעצרה לאחר שזייפה תוצאות בדיקות קורונה

    במטרה לאפשר להם כניסה לנתב"ג ולמדינות שונות, תוך הצגת המסמך המזוייף בפני הגורמים השונים ורשויות האכיפה בארץ ובחו"ל

    נתב"ג. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היחידה הארצית למאבק בפשיעה החמורה והבינלאומית (יאחב"ל) בלהב 433 פתחה בחקירה גלויה. אתמול והיום נעצרו 2 חשודים לחקירה באזהרה ועוכבו 2 נוספים בחשד למעורבות בעבירות זיוף, קבלת דבר במרמה והפרת המגבלות שנקבעו בחקיקה שתכליתן מניעת התפשטות נגיף הקורונה.

    אחת העצורות הנה סוכנת נסיעות שתובא הבוקר לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון בעניינה. החשוד הנוסף הנו קטין ששוחרר אתמול בסיום חקירתו.

    על פי החשד, המעורבים המרכזיים, כל אחד על פי חלקו והמיוחס לו, זייפו והעבירו אישורי ביצוע בדיקות קורונה מזויפים. האישורים נמסרו לרוכשי כרטיסי טיסה שלא ביצעו בדיקות קורנה כנדרש לפני טיסה באמצעות גורמי הבריאות המוסמכים.

    זאת במטרה לאפשר להם כניסה לנתב"ג ולמדינות שונות, תוך הצגת המסמך המזוייף בפני הגורמים השונים ורשויות האכיפה בארץ ובחו"ל.

    כמו כן חשודה סוכנת הנסיעות בהפקת כרטיסי טיסה מזוייפים שהועברו לאחרים, על מנת שאלה יוכלו להציגם לכל דורש בעת מגבלות הסגר ויתאפשר להם לנוע בחופשיות בכל רחבי הארץ מבלי שיקנסו על פי הקבוע בחוק.

    החקירה מנוהלת על ידי משטרת ישראל בליווי של פרקליטות מחוז מרכז.

    במשטרה אומרים כי יפתחו בחקירות פליליות כנגד אזרחים שבחרו להתעלם ביודעין מהנחיות משרד הבריאות, כשהם רואים לנגד עיניהם את תועלתם האישית מתוך כוונה להטעות את רשויות האכיפה.

    במשטרה פונים לציבור האזרחים ומבקשים להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות בנושא, שכן התעלמות מהן וזלזול בהן משבשים את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. מפרי צווי הבידוד של משרד הבריאות אף עלולים להפיץ את הנגיף, להדביק ולסכן את חייהם של אזרחים נוספים ללא ידיעתם.

    משטרת ישראל תפעל בשיתוף פרקליטות המדינה על מנת למצות את הדין עם כל מי שיבחר להתעלם מהוראות משרד הבריאות ויגרום במעשיו, ברשלנות או במתכוון, לסיכון של התפשטות נגיף הקורונה.



    0 תגובות