למרות הבידוד: מיקי לוי הודיע כי יגיע להצבעה; יזהר שי מאיים להתפטר

    איתי גדסי 2 Comment on למרות הבידוד: מיקי לוי הודיע כי יגיע להצבעה; יזהר שי מאיים להתפטר

    ח"כ מיקי לוי הנמצא בבידוד, הודיע למזכירות הכנסת כי בכוונתו להגיע לכנסת בכדי להצביע כנגד ההחלטה על הטלת הסגר, "מדובר בהחלטה חסרת אחריות שנודף ממנה ריח של שיקולים פוליטיים ציניים". השר יזהר שי מאיים להתפטר מהממשלה על רקע ההחלטה לסגור את פעילות המגזר העסקי

    מיקי לוי צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך ישיבת הממשלה הלילה (חמישי) שהצביעה על הטחת הסגר ההדוק, התגלעו מספר חילוקי דעות על סגירת המגזר העסקי במיוחד. שר התיירות אסף זמיר הצביע נגד התקנות שמגבילות התקהלות לאור המגבלה של יציאה עד 1 ק"מ מהבית והתקהלות עד 20 איש

    שר האוצר ישראל כ"ץ ועמיר פרץ הצביעו נגד החוק הסגר שמורה על סגירה כמעט מלאה של המשק הישראלי ובתוך כך פגיעה קשה במגזר העסקי והעצמאים בישראל. השרים איציק שמולי, אורית פרקש ויזהר שי הצביעו נגד בכל ההצבעות. בנוסף השר יזהר שי איים להתפטר מהממשלה לאור סגירת המגזר העסקי המנוגד לחוות הדעת של אנשי המקצוע.

    בתוף כך, כוונה להפר הנחיות בריאות גם בקרב נבחרי הציבור. למרות שהוא שוהה בבידוד, ח"כ מיקי לוי (יש עתיד-תל״ם) הודיע למזכירות הכנסת כי בכוונתו להגיע להצבעה (במתחם מיוחד) כנגד ההחלטה להטיל סגר הרמטי הכולל את המגזר הפרטי ללא החרגות והתאמות.

    ח"כ לוי תקף את ההחלטה ואמר: "מדובר בהחלטה חסרת אחריות שנודף ממנה ריח של שיקולים פוליטיים ציניים. סגירת המשק הרמטית בניגוד להמלצות גורמי המקצוע תרסק את הכלכלה הישראלית, ותיצור כאוס שלא ידענו כמותו".

    ח"כ איילת שקד תקפה את ההחלטה לסגירת כמעט עלל העסקים בישראל: "ממשלת ישראל קיבלה אתמול החלטה הרסנית וחסרת הגיון. שרים בכירים ובכירי האוצר עומדים משתהים מול החידלון והפארסה. לכולם ברור שצריך להשאיר את ענפי התעשייה והבנייה וכן 30 אחוז מהמגזר הפרטי עובד. אבל בגלל ההפגנות הם שולחים מאות אלפי אנשים למעגל האבטלה ומרסקים את הכלכלה. נצטרך להכניס הגיון ולשנות את התקנות בועדת חוקה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      "ריח של שיקולים פוליטיים" ?! ומה עם ההנחיות לבידוד שובר אותם ומרסקם לעיני כל הציבור ומשדר לעם כיצד להתנהל ממש שערוריה לא ריח אלא סירחון של שיקולים פוליטיים בעת קשה לישראל

    2. 1

      אני מצפה מכל נבחרי הציבור באשר הם…
      להתייצב מול הציבור ולומר פעם אחת ולתמיד –
      האם באמת קיימת סכנה חמורה לציבור מהחשיפה לנגיף הקורונה ??? ואם מדובר בנגיף זניח וכל הסיפור הוא -קרב הורדת ידיים בין הפוליטיקאים אזי פוליטיקאים יקרים הניחו לנו ! הניחו למדינה ולמשק !!! ואם אכן נשקפת סכנה חמורה לציבור הנידבקים ולמערכת הבריאות אזי שתקו את המשק כמה שנדרש !!! כי… במלחמה כמו במלחמה !!! והנגיף הארור הזה יש להתנהל מולו – כאילו מדובר היה ב… "מלחמה ביולוגית" !!!
      אז… אנא ממך שר-הביטחון לשעבר ח"כ נפתלי בנט כמבוגר האחראי והרציני בכנסת ישראל, אנא ממך הציבור צמא לשמוע ממך אחת ולתמיד איפה ומול מה אנחנו עומדים… !!!