גפני בירך "הגומל" בכנסת ושיתף: "לא יכולתי ללכת"

    איתי גדסי No Comments on גפני בירך "הגומל" בכנסת ושיתף: "לא יכולתי ללכת"

    ‏גפני החלים וחזר לכנסת לאחר כחודשיים; יו"ר ועדת הכספים סיפר על מה שהתרחש ערב אישפוזו: "בשבת לא הצלחתי ללכת ורציתי לרדת למנחה כדי שהילדים שלי לא ידאגו. הלכתי לעזר מציון וביקשתי שידביקו לי מעל העין כי נפלתי. הם התעקשו לעשות לי א.ק.ג ואמרו לי אתה עובר עכשיו צינתור אתה באמצע אירוע לבבי. לא ידעתי שיש לי לב"

    צילום: שמוליק גרוסמן, דוברות הכנסת
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, חזר הבוקר (רביעי) לנהל את דיוני ועדת הכספים לאחר כחודשיים וחצי בהם לא נכח בכנסת בשל הליך רפואי שעבר.

    גפני פתח את דבריו בברכת הגומל וסיפר על השתלשלות העניינים: "לא ידעתי במה המדובר, הרגשתי בשבת שאני לא יכול ללכת, אשתי אמרה לי אל תסגור את העיניים, אני לא נותנת לך. רציתי לרדת למנחה כדי שהילדים לא ידאגו, הלכתי לעזר מציון, היו שם שני רופאים, ערבים במקרה, חברים שלי, ביקשתי שידביקו לי מכה שקיבלתי בעין מהנפילה. הם התעקשו שאעשה א.ק.ג, למרות שביקשתי שרק יטפלו במכה, ומיד שלחו אותי לחדר מיון. הלכתי למעייני הישועה, היה שם את ד"ר זחאלקה, בן דוד של חבר הכנסת לשעבר, הוא מסתכל עלי ולא מספר בדיחות, אנחנו חברים, אני שואל אותו – מה קורה? הוא אומר לי זו הבדיקה שלך? השבתי לו, שכן זה שלי. הם התקשרו מיד לרופא, והביאו אותו עם הצוות שלו. הוא אמר לי אתה עובר עכשיו צנתור, אתה באמצע אירוע, הוא לא הבין איך אני צוחק. זה היה נס משמיים, לא ידעתי שאני באמצע אירוע לבבי, לא ידעתי שיש לי לב".

    גפני המשיך וסיפר: "הם הביאו את פרופ' אגרנט מנהל המחלקה, שמיד עשה צנתור וזה הציל את החיים שלי. הילדים קיבלו החלטה, שלא יעשו מזה עניין, שיהיה שקט, בלי כותרות, ולכן זה היה מקור לדאגה, כי לא ידעו מה קורה איתי. אך ב"ה טיפלו כמו שצריך, אני משבח את הרופאים בכל המקומות שטיפלו בי, באופן יוצא מן הכלל. הילדים שלי ליוו אותי לאורך כל האשפוז, בנוסף לא היה עובד כנסת או חבר כנסת שלא התעניין בשלומי, אני מאחל שנחזיר לכולם בשמחות, ומודה לקב"ה".



    0 תגובות