כך הטיפול במרכז הזה משפיע על המוח ועל הבריאות הנפשית

    עפר גדנקן No Comments on כך הטיפול במרכז הזה משפיע על המוח ועל הבריאות הנפשית

    נפש בריאה בגוף בריא. ידוע כי קיים קשר אמיץ בין הרווחה הנפשית, לבין הבריאות גופנית.

    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בריאות נפשית היא תנאי הכרחי לתפקוד בריא ותקין, אך איך מגיעים למצב אופטימלי של בריאות נפשית, כשסובלים מהפרעות חרדה, דיכאון, או הפרעה טורדנית כפייתית. הפרעות אילו פוגעות באיכות החיים והתפקוד, ולרפואה הקונבנציונאלית אין תמיד פתרון.

    כאן נכנס לתמונה הקשר בין המוח לבריאות הנפשית. מחקרים מבוססים ואמינים, שנערכו על פני שנים, ואומצו על ידי מרכזים רפואיים בעולם, הוכיחו: לאנשים הסובלים מהפרעות נפש יש פעילות מוחית לא סדירה. בעזרת אימון מוחי ניתן לטפל בכך, ולסייע בהפחתת הסימפטומים ואף למגר את ההפרעות.

    "שינויים בפעילות המוחית משפיעים על התפתחות הפרעות נפש והקשיים הנלווים להן." מסבירה ד"ר נתנאל (PH.D) מנהלת המרכז לשיפור תפקודי המוח אלפא בריין סנטר. "הבשורה היא שבעזרת טיפול במרכז שלנו אפשר לתקן את הפעילות המוחית, ולהתגבר על הפרעות אלו. אלפי מטופלים כבר הצליחו."

    גורמים המלווים אנשים המתמודדים עם הפרעות נפשיות אומרים: "מדובר בחדשות טובות למתמודדים עם הפרעות נפש." "זהו טיפול לא תרופתי שמצליח לחולל שינוי משמעותי באיכות החיים של המתמודדים".

    הטיפול באלפא בריין סנטר מבוסס על משוב. במהלך האימון המטופל מקבל משוב לפעילות המוחית שלו, וכך הוא לומד לשפר אותה. סדרת טיפולים קצרה של אימונים חוזרים ונשנים מביאים לכך, שהמוח כבר פועל באופן רצוי ללא מאמץ.

    לא רק המטופלים מקבלים משוב, גם הצוות באלפא בריין סנטר, שרואה שליחות גדולה בטיפול במתמודדים עם הפרעות נפש, זוכה לקבל חיזוקים ומכתבי תודה רבים מידי יום.

    "אנחנו זוכים להוביל את בננו לחופה בלי חרדות. יש לכם חלק בבניית בית נאמן בישראל בסייעתא דשמיא" כך נכתב בהזמנה שהגיעה למרכז אלפא בריין סנטר מהוריו של מטופל.

    "החזרתם לנו את אמא, היא כבר לא בדיכאון" משתפת בתה של מטופלת.

    "אני מצליח ללמוד סדר שלם בלי הפרעות. בזכות הטיפול אני מנצל את הזמן ומספיק לעמוד במשימות" משתף אברך שהתמודד עם הפרעה טורדנית כפייתית קשה.

    באלפא בריין סנטר, המרכז הגדול בארץ לשיפור תפקודי המוח משמשים לבית חם למתמודדים עם הפרעות נפש. אנשי מקצוע בעלי הכשרה וניסיון מטפלים בדיסקרטיות ובחיסיון מלאים, ברגישות, בהבנה ובסבלנות רבה, לצד מקצוענות ומקצועיות בלתי מתפשרת, ונחושים – להשיג למתמודדים חיים בריאים וטובים יותר.

     

     

     



    0 תגובות