דרעי תקף בקבינט הקורונה: הפגנות כן, תפילה לא? "ממשלה לא יהודית"

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי תקף בקבינט הקורונה: הפגנות כן, תפילה לא? "ממשלה לא יהודית"

    שר הפנים ויו"ר ש"ס בעימות בקבינט הקורונה, על רקע הרצון לסגור את בתי הכנסת ביום הקדוש השנה, ומנגד להמשיך את היתר הפגנות ההמונים על פי הוראת היועמ"ש. השר דרעי הבהיר בקבינט, "אין מצב שביום הכיפורים בתי הכנסת יהיו סגורים- ביום כיפור צריך להחריג אותו"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי התעמת בקבינט הקורנה על הרצון להביא להחלטה לסגור את בתי הכנסת ביום הקדוש בשנה, דרעי אמר לחברי הקבינט: "אין מצב שביום הכיפורים בתי הכנסת יהיו סגורים. אין ספק שמדובר ב'פיקוח נפש'. אבל כמו שב'פיקוח נפש' אנחנו מאפשרים בתו הסגול לאנשים לעבוד. יום כיפור צריך להחריג אותו". דרעי הבהיר כי "צריכים להמשיך את מתווה נומה ביום כיפורים. חייבים לפתוח בתי כנסת בכיפור".

    השר דרעי הוסיף ותקף את זילות היום הקדוש בקבינט הקורונה: "הפגנות כן, תפילה לא? "ממשלה לא יהודית" , "כמו שהערך של ההפגנות זה מקודש, כיהודי חרדי ולא רק כחרדי כמובן דתיים וחילונים עבורם תפילות בימים הנוראים זה מקודש".

    דרעי הבהיר לחברי הקבינט: "אני מוכן לפעול למנוע התקהלויות ולהתארגן למניינים בחוץ, אבל קשה לי מאוד לעשות את הדבר שהמסר של הממשלה שהפגנות כן – תפילות לא. זה בעייתי, ממשלה שתאשר הפגנות כמו שמאפשרים עכשיו, לא רק בבלפור אלא לא גם בחופים וסעודות שעושים – היא ממשלה לא יהודית".



    1 תגובות

    מיין תגובות