שלושה חכי"ם מהליכוד יתנגדו לתקנות החדשות עד לשוויון הכללים

    איתי גדסי No Comments on שלושה חכי"ם מהליכוד יתנגדו לתקנות החדשות עד לשוויון הכללים

    על רקע אי השוויון בין הוראות הבריאות בבתי הכנסת ולהבדיל בהפגנות, חברי הכנסת קרעי, מארק וקלנר הודיעו כי יתנגדו לתקנות הבריאות החדשות

    ח"כ שלמה קרעי צילום: פלאש 90
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שווין לכולם. לאחר הווטו שהטילו בכחול לבן לאור התנגדות היועמ"ש להחיל כללים שווים על הגבלות התפילה וההפגנות להבדיל, חברי ועדת החוקה מהליכוד, חברי הכנסת שלמה קרעי, אסנת מארק ואריאל קלנר הודיעו הערב (שני) כי יתנגדו לתקנות החדשות שתביא הממשלה, עד שיושג שוויון בכללים ובאכיפה על התקהלויות בכל המרחב הציבורי, כולל הפגנות.

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי אמר, "לא ניתן יותר יד להפקרות הזו בחסות כחול לבן ומנדלבליט. נדרוש מחר בוועדת החוקה כי התקנות יהיו שיוויוניות לגבי כל ההתקהלויות. דין הפגנות כדין תפילות (!) פיקוח נפש דוחה הכל".

    גם חה"כ אוסנת מארק הבהירה "לא נצביע על הגבלת חופש התנועה של אזרחי ישראל בשעה שזכות ההפגנה מתעלה ומתקדשת מעל לכל זכות דמוקרטית אחרת. אם בשם השמירה על חיי אדם מגבילים את חופש התנועה, העיסוק והפולחן – גם את חופש ההפגנה יש להגביל. כל עוד ההשתוללות בבלפור נמשכת, אמון הציבור בתקנות הולך ונרמס".

    חה"כ אריאל קלנר הוסיף, "דין אחד לכל ההתקהלויות. האנארכיזם וההפקרות של הפרבילגים משמאל גרמו לאובדן האמון הציבורי ולעליה בתחלואה. לא מוכן לתת יד למתן פריבילגיות לחבורת המפונקים המופקרת בשעה שכל העם נדרש לשאת בעול הכבד".



    0 תגובות