בוסו מתריע על רקע דרישות גמזו: "נדרדר למשבר אמון אל חזור"

    איתי גדסי No Comments on בוסו מתריע על רקע דרישות גמזו: "נדרדר למשבר אמון אל חזור"

    ח"כ אוריאל בוסו תוקף את פרופ' רוני גמזו על רקע שתיקתו המקצועית בקיום ההפגנות ההמוניות, ומנגד דרישתו לסגור את בתי הכנסת ביו"כ וסגירת שווקי ארבעת המינים, "כל עוד ואין הבעת דעה מקצועית בנוגע להפגנות ויש אכיפה לא שוויונית ומגבלות לא שוויוניות זה ידרדר למשבר אמון אל חזור"

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אוריאל בוסו (שס) תקף היום (שלישי) במליאת הכנסת את פרויקטור הקורונה גמזו על רקע דרישתו לסגור את שווקי ארבעת המינים ותפילות יום הכיפורים בעוד הפגנות האלפים ימשיכו בבלפור וברחבי הארץ כרגיל.

    בוסו  פנה מעל דוכן הכנסת אל פרופסור גמזו ואמר: "שאלה לי אליך, מהכובע הרפואי שלך אתה יודע להגדיר את נושא ההפגנות לפני שאתה ניגש לנושאי הדת ?! בוא תניח לרגע את המאבקים המשפטיים, אתה הוא זה שמגדיר מפעלים ובתי עסק חיוניים, ושזה מגיע לארבעת במינים אין קול ואין עונה, אתה מבין את המשמעות של אתרוג?!" שאל בוסו.

    ח"כ בוסו הוסיף, "תפילות יום הכיפורים היום הכי חוצה מגזרים בשנה, אתה לא מתאמץ אפילו להביע עמדה מקצועית ובוחר בשתיקה" האשים בוסו והוסיף, "המבוגרים במדינה ההורים של כולנו נאלצו השנה לעשות את החג בבית ומוצאי חג התעוררו לתמונות של התקהלויות וחגיגות, בשם הדמוקרטיה, זה בדיוק המסלול הראשי לאיבוד של אמון הציבור במערכת, כל עוד ואין הבעת דעה מקצועית בנוגע להפגנות ויש אכיפה לא שוויונית ומגבלות לא שוויוניות זה ידרדר למשבר אמון אל חזור".

    בטוסו הבהיר כי "למזלנו יושב באותו קבינט מבוגר אחראי שר הפנים הרב אריה דרעי שאם יש מישהו שמיישם המלצות שגם משלם עליהם מחירים אבל מצד אחריות לאומית על הבריאות של אזרחי ישראל הוא הראשון שמקבל את ההחלטות לטובתם של אזרחי ישראל, אבל כשלצידם מונחות סברות הגיוניות ומקצועיות נטו ללא התעלמויות, כולי תקוה שפרופסור גמזו יראה עין בעין את ההתקהלויות האסורות עם נושאי הקדושה של העם היהודי ורק כך יחזור האמון במערכת" אמר בוסו.



    0 תגובות