על הכוונת הפוליטית של ח"כ בנט: פרופ' גבי ברבש

    ישראל רובין 2 Comment on על הכוונת הפוליטית של ח"כ בנט: פרופ' גבי ברבש

    בבורסת השמות שהעלו בימינה לקראת אפשרות של בחירות, בלט זה של "פרשן הקורונה" הפופולרי. המטרה: צירוף אנשים מתחומי התקשורת, ההיי־טק והפריפריה. ברבש: "איני מתעניין בפוליטיקה"

    פרופ' גבי ברבש צילום: Kobi Gideon / Flash90.
    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופ' גבי ברבש, לשעבר מנכ"ל משרד הבריאות ומנכ"ל ביה"ח איכילוב הקודם, הוא אחד השמות המועמדים לקבל הצעה להצטרף למפלגת ימינה. כך פורסם הבוקר (שלישי) ב'ישראל היום'. עם הנסיקה בסקרים וההערכה שכבר בדצמבר הקרוב תצא המערכת הפוליטית לבחירות, מתחילים במפלגת הימין הלאומית לחשוב כבר כעת כיצד לנצל את המומנטום ולחזק את רשימתם לכנסת.

    לאחרונה שוחח בנט עם מקורביו במפלגה. בבורסת השמות עלו כמה אישים שאותם הם מעוניינים לצרף למפלגה. הבולט שבהם הוא פרופ' ברבש – בעל רקורד רפואי עשיר מאוד. הלה הפך בחודשים האחרונים לדמות מוכרת ומזוהה במלחמה בקורונה, מעמדת פרשן חדשות 12 .

    בנט כבר הזכיר בראיון האחרון שהעניק ל"ישראל היום" בסוף השבוע האחרון כי הוא מעוניין לעצב את רשימתו כמפלגה כלל־ישראלית ופחות מגזרית, בדגש משמעותי על דמויות שיהיו מזוהות עם המסר המרכזי מבחינתו: טיפול בקורונה ובנזקי הכלכלה הקשים שיצרה. בסביבת השר לשעבר מדברים על רצונו העז של בנט להביא אנשים גם פחות מוכרים, אך עם ניסיון והצלחות בעיקר מתחום ההיי־טק, נציגים מהפריפריה ומהתקשורת.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      לנפש היפה והתמימה קשה לקבל את התופעה: מתוך שאיפה אובססיבית להגיע לראשות הממשלה, מנצל בנט בתחילה את הדת ואת הימין, כשזה לא הולך, מנצלים את תחושת האכזבה של הציבור מתפקוד הממשלה (תחושה שאין לה שום יסוד, את כל הטענות יש להפנות לאדון קוביד 19…). כלומר הקורונה תעלה את בנט לשלטון!

    2. 1

      בנט לא שווה כלום! עד שתצרף את בן גביר!