העלייה בתחלואה: צה"ל יקים בית חולים שדה עם 200 מיטות

    קובי פינקלר 1 Comment on העלייה בתחלואה: צה"ל יקים בית חולים שדה עם 200 מיטות

    שר הביטחון הנחה את צה"ל להיערך מיידית להקמת בית חולים שדה לקראת החורף. בנוסף הנחה גנץ תחיל לעבוד על אסטרטגיית יציאה מהסגר וכן להיערך לתגבור נוסף של כוחות המשטרה

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור העלייה הדרמטית במספר החולים בקורונה והגדלת מספר המאושפזים בבתי החולים, שר הביטחון בני גנץ קיים היום (שני) הערכת מצב בנושא הטיפול בקורונה במערכת הביטחון ובהתאם לסקירה שהועברה בראשות מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (במיל') אמיר אשל, סגן הרמטכ"ל, אלוף אייל זמיר, מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין, וקצין רפואה ראשי, תא"ל פרופ' אלון גלזברג החליט כי על צה"ל להיערך מיידית להקמת בית חולים שדה בהתאם לצורכי מערכת הבריאות.

    גנץ הנחה להתחיל בעבודת המטה הנדרשת להקמת בית חולים שדה שיכיל כ-200 מיטות על בסיס הקצאת רופאים, אחיות ופראמדיקים מצה"ל.

    ההיערכות תתבצע מול משרד הבריאות ותמומש אך ורק בהתאם לצורך דחוף של מערכת הבריאות. עוד הורה גנץ למערכת הביטחון להתחיל לעבוד על אסטרטגיית יציאה מהסגר וכן להיערך לתגבור נוסף של כוחות המשטרה במקרה של הימשכות או הרחבת הסגר.

    על פי הערכות גורמי המקצוע, הקמת בית חולים שדה תהיה יעילה יותר מבחינת ניהול הכוחות והכשרתם מאשר פיזור כוח אדם רפואי במחלקות שונות כאשר מחלקת הקורונה שתיפתח תתמקצע בסוג חולים אחד.

    לצורך כך תידרש הכנה של הכוחות והיערכות ביחידות השונות לירידה בסד"כ הרפואי. היערכות כזו תיקח מספר שבועות והיא בעלת משמעויות לצה"ל, ולכן, הורה גנץ להתחיל בעבודת המטה, בכדי שהמימוש יחל לפני החורף, ככל שיהיה בכך צורך דחוף של מערכת הבריאות.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      וואליה !! מה זה אומר ?? בשדה ???