הגאון ר' זילברשטיין בראש הקו הפתוח של מכבי לקראת יוה"כ

    עפר גדנקן No Comments on הגאון ר' זילברשטיין בראש הקו הפתוח של מכבי לקראת יוה"כ

    הקו יתקיים החל מהיום, יום שני עד חמישי ג'- ו' בתשרי ויעסוק בשאלות הנוגעות לענייני צום יום הכיפורים וחולי ומחלימי נגיף הקורונה
    בתמונה: הגאון רבי יצחק זילברשטיין בברכת השנים בשנה שעברה למנהל השיווק למגזר החרדי במכבי ולמנהל מרחב בני ברק וסגנו.

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאור התפשטות הנגיף והשאלות הרבות המתעוררות לקראת צום יום הכיפורים בעקבות כך, לראשונה בית ההוראה של הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א חבר מועצת גדולי התורה ורבה של רמת אלחנן בהשתתפות מורי ההוראה של בית הדין יקיימו קו פתוח עבור השאלות של הפונים חברי מכבי שירותי בריאות.
    הקו הפתוח יפעל מהיום, יום שני עד חמישי ג'- ו' בתשרי כאשר יחד יתכנסו רבנים ומורי הוראה שליט"א יחד עם מומחי ורופאי מכבי שירותי בריאות ויענו לשאלות הפונים ויעסוק בנושאים הנוגעים לענייני צום הכיפורים ולעניינים הלכתיים הנוגעים לנגיף הקורונה. מתאמי קשרי הקהילה של מכבי ישתתפו בקו וידאגו להפנית השאלות.
    הפונים יוכלו לשלוח את השאלות באמצעות פניה בפקס שמספרו 03-5011422 או במייל [email protected]. במכבי נערכים לשאלות רבות שיתעוררו בעקבות המצב החדש בתגבור הקווים למענה מהיר ויעיל לאלפי הפונים. הפונים מתבקשים לציין מספר טלפון לחזרה עם תשובת הרב. רצוי לפרט את המצב הבריאותי הכללי עם חוות דעת רפואית (במידה שניתנה למטופל).
    במכבי מציינים כי זהו צעד ראשוני שהגאון הגדול עונה בעצמו לשאלות הפונים ומודים על הזכות להעניק לחברי מכבי את השירות המבורך והחשוב. מכבי היתה הנחשונית בהקמת קו פתוח בערבי צומות ומועדים והשנה, לאור המצב, הקו יפעל במתכונת מיוחדת על פי הנחיות משרד הבריאות ובהקפדה יתרה על כל כללי הבטיחות והבריאות הנדרשים.
    ר' משה שלזינגר מנהל השיווק של מכבי למגזר החרדי מציין כי לאור הפניות הרבות נענתה מכבי להקים את הקו הפתוח גם השנה, עם כל ההגבלות ונרתמה למציאת פתרונות כדי שיוכלו לקיים את הקו כסדרו ולהעניק מענה לפונים הרבים. מכבי מודה לגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א שנענה לבקשה לתועלת הפונים הרבים.
    הרב נפתלי הלפרין שליט"א המלווה את הקו הפתוח מידי שנה בשנה, מדגיש את הצורך המיוחד בקו הפתוח בשנה זו לאור המורכבות והקושי בתקופה הנוכחית ומעדכן כי השנה אי"ה יתקיים המוקד במתכונת שונה- מונה צוות רבנים מורחב, אשר יקבל את שאלות הציבור בכתב ויחזור טלפונית לפונים להשיב על פי פסיקותיו והוראותיו של מרן הגאון הגדול ר' יצחק זילברשטיין שליט"א אשר יעמוד בראשם וישב אישית במוקד במשך כל ימי פעילותו. לדברי הרב הלפרין, הציבור מתבקש להקדים ולשלוח את שאלותיו בהקדם האפשרי למנוע עומס יתר בפעילות המוקד לקראת יום הכיפורים.



    0 תגובות