יו"ר מזכירות ברסלב: "מאוכזבים מאוד מהפוליטיקאים"

    ישראל רובין 2 Comment on יו"ר מזכירות ברסלב: "מאוכזבים מאוד מהפוליטיקאים"

    יו"ר המזכירות הארצית של חסידות ברסלב, נחמן בנשעיה ל'קול חי': "כל מי שנחת באוקראינה ביצע בדיקת קורונה, התגלו סך הכל 8 מאומתים וכולם לא נדרשו לטיפול; המומחים שהפחידו את הציבור מנסיעה לאומן צריכים לעשות חשבון נפש"

    אומן | אילוסטרציה צילום: יעקב נחומי, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר המזכירות הארצית של חסידות ברסלב, נחמן בנשעיה אומר כי המצב שבו 'נתקעו' מאות מחסידי ברסלב שנסעו לאוקראינה, ללא יכולת להגיע לקבר רבי נחמן באומן, מצב שאינו זכור שנים רבות: "גם בשנים הכי קשות, אפילו בזמן הקומוניזם אנשים לא עברו את מה שעברו שם עכשיו. היה אפשר להגיע לפתרונות. בערב החג אנשים היו תקועים בעשרות גבולות; בהונגריה, ברומניה, בבולגריה, בבלארוס כמובן, גם בתוך אוקראינה בשדה התעופה".

    האזינו

    בשיחה עם בצלאל קאהן ב'מהדורת הבוקר' כאן ב'קול חי' מוסיף בנשעיה: "אנחנו לא יודעים מי לא רצה לעזור ומי לא יכל לעזור אבל בוודאי שיש אכזבה גדולה מהפוליטיקאים".

    יו"ר מזכירות ברסלב ממשיך ומותח ביקורת חריפה על התנהלות ממשלת ישראל בנושא: "לא שמו לנו רגליים, אבל לא הצליחו כי לא ניסו לעשות מאמץ גדול במיוחד. לנו לא משנה מי לא יכול ומי לא רצה. למעשה התאכזבנו".

    לשאלת קאהן כמה אנשים הצליחו לבסוף להגיע למתחם הקבר באומן, סיפר בנשעיה כי "באומן היו בערך 2500 איש".

    בנשעיה מוסיף ומבקר את התנהלות המומחים השונים והממשלה: "כל הרופאים הזהירו שמאוקראינה יחזרו מאות חולי קורונה, למי שלא יודע באוקראינה כל מי שנחת עבר בדיקה. סך הכל התגלו 8 מקרים מאומתים והם נכנסו לבידוד. עד אמצע ראש השנה נשארו 3 במלונית. אף אחד לא היה זקוק למרפאה. המרפאה עמדה שוממה ולא היה אפילו חשש של מקרה אחד שדרש התערבות רפואית. זאת אומרת שסתם הפחידו את הציבור. כל הפרופסורים האלה שהפחידו לשווא צריכים לעשות חשבון נפש".

    עוד מוסיף בנשעיה "עשו לציבור החרדי דמוניזציה. מתייחסים אלינו כאל מפיצי מחלות והתפיסה הזו יצאה מבית מדרשה של מדינת ישראל. הקורונה תעבור אבל האנטישמיות תישאר עוד הרבה זמן".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      איך לא יהיו מאוכזבים ,אחרי מה שעברו …..