מ"מ המפכ"ל: "ניכר שהציבור שמר על התקנות"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מ"מ המפכ"ל: "ניכר שהציבור שמר על התקנות"

    מבצע "אחריות מנצחת" יצא עם ערב השבת והחג ואלפי שוטירם בתגבור חיילים פרסו מחסומים ברחבי הארץ והחלו לאכוף את הסגר. במהלך החג חילקו השוטרים אלפי דוחו"ת בגין הפרות תקנות החירום

    מ"מ המפכ"ל בסיור בשטח בערב החג צילום: פלאש 90
    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערב שבת וראש השנה, עם השעה 14:00 נפרסו עשרות מחסומים ואלפי שוטרים בכבישים מרכזיים ברחבי הארץ והחלו לאכוף את תקנות הסגר וחילקו דוחו"ת לאזרחים שעברו על התקנות לשעת חירום.

    גם בשעה זו, אלפי שוטרי משטרת ישראל ושוטרי משמר הגבול ביחד עם מאות חיילי צה"ל, ממשיכים בפעילות מבצעית מוגברת במוקדים רבים ברחבי הארץ, זאת לצורך פעילות פיקוח, מניעה ואכיפת הגבלות התנועה וההתקהלות, שצפויה להימשך עד לאחר החגים בהתאם להחלטת הדרג המדיני.

    במשטרה אומרים כי נוכח מצב החירום הלאומי הנוכחי ובכדי לשמור על בריאות הציבור ולמנוע הדבקה המונית, עיקר הפעילות המשטרתית תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות בדגש על התקהלויות אסורות והגבלות התנועה בכל רחבי הארץ, ולצד זאת המשטרה תמשיך לאכוף גם את חובת הבידוד, חובת עטיית המסיכות במרחב הציבורי וקיום התקנות בבתי עסק.

    במהלך החג, נרשמו אלפי דו"חות בגין הפרות שונות, ובפרט בגין יציאה אסורה למרחב הציבורי ואי עטיית מסיכה. המשטרה תמשיך בפעילות יזומה מוגברת לפיקוח ואכיפה, הן במרחב הבינעירוני והן בתוך הישובים עצמם ע"י מחסומים קבועים ומדלגים לצד סיורים בכניסה לערים ובתוכם.

    לפני זמן קצר, קיים מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן, הערכת מצב במטה אגף התנועה של משטרת ישראל בבית דגן, לקראת המשך הפעילות של משטרת ישראל עם צאת החג ובמהלך הימים הקרובים.

    במהלך הערכת המצב אמר מ"מ המפכ"ל: "בסה"כ בימים האחרונים ניכר שהציבור שמר על התקנות ולצד זאת היו מספר אירועים חריגים שטופלו מיד ע"י כוחות המשטרה".

    עוד הוסיף, "בימים הקרובים מצפה לנו אתגר לא פשוט בהמשך ההיערכות. אלפי שוטרים ימשיכו לפעול בערים ובצירים ולבצע את החלטת הדרג המדיני. זוהי הזדמנות עבורי לברך את השוטרים שלנו ולהביע הערכה רבה על פועלם".



    0 תגובות