גנץ: "אם לא תהיה היענות להוראות, לא יהיה מנוס מלהדק את הסגר"

    איתי גדסי 1 Comment on גנץ: "אם לא תהיה היענות להוראות, לא יהיה מנוס מלהדק את הסגר"

    על רקע העלייה הדרמטית בנתוני התחלואה ערך שר הביטחון התייעצות עם מספר מומחים על הצפי בעלייה התחלואה. גנץ עדכן כי צה"ל יגביר את מערך קטיעת שרשרת ההדבקות וכי במערכת הביטחון נערכים לקליטת אלפי אזרחים במלוניות

    צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ, קיים הערב (ראשון) יחד עם שר החוץ גבי אשכנזי ושר המדע יזהר שי דיון טלפוני והערכת מצב עם פורום מומחים בנושא תחזית העלייה בתחלואה, ביניהם פרופ' ינון אשכנזי מהאוניברסיטה העברית, פרופ' ערן סגל ממכון ויצמן והיזם וראש "צוות 19" רועי סער, המייעץ לשר יזהר שי בנושא הקורונה.

    גנץ אמר בסיום הדיון, "כי ההתפשטות בתחלואה מדאיגה, ובשל כך נדרש מכל אזרחי המדינה לגלות קודם כל אחריות אישית על עצמם ועל הקרובים להם, ולציית להנחיות תוך דגש על הימנעות מהתקהלויות ועטיית מסיכות".  גנץ הזהיר כי "אם לא תהיה היענות להוראות, לא יהיה מנוס מלהדק את הסגר בכדי למנוע את התפשטות התחלואה, למנוע פגיעה ביכולת הספיקה של בתי החולים וסגירה לאורך זמן של המשק כולו".

    גנץ עידכן על המשך התקדמות המאמצים של מערכת הביטחון בהעלאת מספר הבדיקות, תגבור מערך קטיעת שרשראות ההדבקה הצפוי וכן על קידום שיתוף הפעולה עם הרשויות המקומיות וסיוע למבודדים בקצה. לצד זאת, נערכים במערכת הביטחון לקלוט אלפי אזרחים נוספים שיזדקקו להיכנס לבידוד במלוניות ולסיוע בבתיהם.

    מחר (שני) יקיים גנץ הערכת מצב בהשתתפות בכירי מערכת הביטחון.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אדוני שר הביטחון
      מה עם ההפגנות בבלפור?!
      תפעיל את ה"מרץ" שלך קודם שם ותאסור את ההפגנות שנמשכות כבר מספר חדשים ואתה לא נוקף אצבע