סופית: ועדת החוקה אישרה את תקנות הסגר

    איתי גדסי No Comments on סופית: ועדת החוקה אישרה את תקנות הסגר

    ועדת החוקה אישרה לפני דקות אחדות את תקנות הסגר: הממשלה נענתה לדרישת חברי הוועדה להגדיל את מגבלת היציאה למרחב הציבורי מ-500 מטר ל-1000 מטר. הסגר יחל מחר ב-14:00 למשך 14 יום

    חבר הכנסת יעקב אשר, ח"כ יעקב אשר, חה"כ אשר
    ועדת החוקה, בראשות ח"כ יעקב אשר צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    8:27
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on הפעילות בשיפא: "זו תהיה השגרה שלנו בשנה הקרובה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת אישרה לפני דקות אחדות את תקנות הסגר. הממשלה נענתה לדרישת חברי הוועדה להגדיל את מגבלת היציאה למרחב הציבורי מ-500 מטר ל-1000 מטר והתקנה תיכנס לתוקף (לאחר שתאושר בממשלה) יחד עם שאר תקנות הסגר מחר ב-14:00 למשך 14 יום. 8 ח"כים תמכו ו-5 התנגדו.

    יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר אמר בתום ההצבעה: "ההרחבה ל-1000 מטר היא דבר נכון וחשוב. יש ביקורת בכל הציבור והסגר לא קל לאף אחד. החיים של כולם הולכים להשתבש. אנחנו חייבים לקחת אחריות על עצמנו ואני קורא לכל האזרחים שננסה לעבור את זה יחד כדי לקצר את הדרך. אני בטוח שכול חברי הוועדה מצטרפים לקריאתי זו למרות הביקורת. אני מקווה שלא נגיע להחמרות נוספות אם תהיה משמעת עצמית".

    8 תמכו בתקנות: יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) וחברי הכנסת שלמה קרעי, אריאל קלנר (הליכוד), צ\מיכך וונש תהלה פרידמן, עינב קאבלה, איתן גינזבורג (כחול לבן), מיכאל מלכיאלי (ש"ס).

    5 התנגדו: חברי הכנסת אוסאמה סעדי, עופר כסיף (הרשימה המשותפת), קארין אלהרר, יואב סגלוביץ' (יש עתיד תל"ם), אלי אבידר (ישראל ביתנו).



    0 תגובות