ממחר: המשטרה תציב 38 מחסומים ברחבי הארץ, לצד ניידות ושוטרים שיסיירו

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ממחר: המשטרה תציב 38 מחסומים ברחבי הארץ, לצד ניידות ושוטרים שיסיירו

    משטרת ישראל נערכת לאכיפת הסגר שיחל ממחר ותציב 38 מחסומים ברחבי הארץ (המפה בפנים), לצד ניידות ושוטרים נוספים שיסיירו ויבצעו סריקות

    סגר צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היערכות אגף התנועה במשטרת ישראל למבצע "אחריות מנצחת" במסגרת המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף הקורונה: בהתאם לתקנות שיכנסו לתוקפן מחר לקראת ערב החג, המשטרה תגביר את פעילות הפיקוח והאכיפה ברחבי הארץ, ותפעל לאכוף את התקנות וההגבלות למען שמירה על בריאות הציבור.

    לקראת ערב ראש השנה ועד לאחר שמחת תורה, יפעלו שוטרי אגף התנועה בצירים הבינעירוניים, לאכיפת עבירות תנועה ומימוש תכלית התקנות והשמירה על שלום הציבור. מיקוד הפעילות האופרטיבית, תתבצע בפריסה ארצית של 38 מחסומים בצירים המרכזיים המובילים לערים. אשר יצרו רצף חסימות בין השטח העירוני לבינעירוני, זאת במטרה לסייע בביצוע המשימה הלאומית ואכיפת קיום התקנות.

    לצד המחסומים, יפעלו במהלך כל היממה מאות ניידות ושוטרים, בביצוע סריקות על כלל הצירים ברחבי הארץ, תוך חסימות מדלגות לאיתור אזרחים שלא יפעלו עפ"י התקנות.

    ממשטרת ישראל נמסר "אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות ולהימנע ממפגש מיותר עם השוטרים, על מנת שנוכל לשמור כולנו על בריאות כלל אזרחי מדינת ישראל".

    מפת החסימות בכבישים הבינעירוניים | דוברות המשטרה

    יתכנו שינויים במיקום החסימות בהתאם.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יאללה , יאללה הסגר …. כולם השתגעו !!
      אין מינימום הגיון בממשלה הזאת !
      כולם התהפכו על השכל .ממש !