הושלמה ההנפקה: בוגר ישיבה בעל השליטה החדש בחברת "אל על"

    צבי טסלר 2 Comment on הושלמה ההנפקה: בוגר ישיבה בעל השליטה החדש בחברת "אל על"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרות התנגדות בעלת השליטה באל על תמי מוזס, הערב (רביעי) הושלה הנפקת חברת התעופה אל על, בתום ספירת המעטפות התברר כי איש העסקים אלי רוזנברג התברר הוא בעל המניות הגדול בחברת "אל על" עם החזקה של 42.89% מהבעלות. בהנפקה גייסה החברה סכום של 505.5 מיליון שקל. המדינה קנתה כחלק מההתחייבות לתמוך בהנפקה עד 13% 15% מהחברה. כחלק מההנפקה המדינה קנתה 395 מיליון מניות ותזרים לחברה כ-265 מיליון שקל.

    מחברת כנפי נשרים תעופה של אלי רוזמנברג נמסר: אנחנו לוקחים על עצמנו אחריות לאומית חשובה להוביל את אל על לעתיד בטוח. נשים דגש מיוחד על עמידה בלוחות זמנים, שיפור חוויית השירות לכלל הלקוחות ושדרוג המזון המוגש לנוסעים בכל המחלקות.

    חברת ״כנפי נשרים תעופה״ של אלי רוזנברג גאה על תוצאות ההנפקה הציבורית של חברת התעופה הלאומית אל על שבסיומו תחזיק ב-42.89% מהבעלות בחברה.

    בראש ובראשונה ״כנפי נשרים תעופה״ לוקחת על עצמה אחריות גדולה להשיב את אמון הנוסעים, להבטיח את תעסוקתם של אלפי עובדי אל על, ולהוביל את חברת התעופה של ישראל לעתיד בטוח.

    לאורך כל החודשים האחרונים הוכיחה ״כנפי נשרים״ רצינות, מחויבות ויכולת פיננסית שתסייע להבריא את אל על.

    בכוונתנו להעמיד לטובת אל על צוות מקצועי מנוסה ובעל יכולות מוכחות בכל השדות הרלוונטיים לניהול חברת התעופה הלאומית. צוות שיוביל את אל על להיות חברה מתפתחת וצומחת הפועלת בסטנדרטים המתקדמים ביותר בענף התעופה העולמי.

    אל על בשליטת ״כנפי נשרים תעופה״ תשים דגש מיוחד על עמידה בלוחות הזמנים בכל טיסותיה, תשקיע משאבים רבים בשיפור השירות ובשיפור חוויית הטיסה לכלל לקוחותיה, וכן תפעל לשדרוג המזון המוגש לנוסעים בכל המחלקות.

    ״כנפי נשרים תעופה״ תהיה מחוייבת לאתגרים הלאומיים של מדינת ישראל והיא תבצע כל משימה בגאווה עם דגל כחול לבן ומגן דוד על זנב המטוסים.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה עם השבת מקוים שהחברה לא תעבוד בשבת הקדושה אחרת לא שווה כלום

    2. 1

      החברה כבר עכשיו לא עובדת בשבת
      יש רק חברה אחת מתוך שלוש חברות ישראליות שעובדת בשבת..
      בערת ה' יהיו 3 מתוך 3…