גנץ בסיור בדרום: "אם הירי יימשך התקיפות אמש הם רק קצה הקרחון"

    קובי פינקלר No Comments on גנץ בסיור בדרום: "אם הירי יימשך התקיפות אמש הם רק קצה הקרחון"

    שר הביטחון בני גנץ ערך סיור באוגדת עזה יחד עם השר מיכאל ביטון וקיים הערכת מצב לאחר אירועי הירי אמש לעבר אשקלון ואשדוד

    צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שיגור הרקטות אמש לעבר אשדוד ואשקלון במהלך טקס הסכמי השלום בוושינגטון ותקפית חיל האוויר ברצועה בתגובה, שר הביטחון, בני גנץ, ביקר היום (רביעי) באוגדת עזה, ביחד עם השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון מיכאל ביטון, מפקד פיקוד הדרום, אלוף הרצי הלוי ומפקד אוגדת עזה, תא"ל נמרוד אלוני וקיים הערכת מצב בהמשך לאירועים הביטחוניים הלילה.

    בהמשך הסיור השרים ביקרו גם במרכז החוסן במועצה האזורית שער הנגב, שם נפגשו עם ראש המועצה אופיר ליבשטיין ואנשי המרכז ושמעו מהם על עבודתם החשובה והאתגרים.

    בסיום הביקור העביר השר גנץ מסר לחמאס: "בזמן שמדינת ישראל צועדת לעתיד בטוח וטוב יותר, הנהגת החמאס מפקירה את עתידם של ילדי עזה ומביאה עליהם אסון. אני דורש מהחמאס לדאוג לשמור על השקט. אם יימשך הירי, התגובות של אמש יהיו רק קצה הקרחון".

    השר לנושאים אזרחיים וחברתיים במשרד הביטחון, מיכאל ביטון אמר בסיור: "לצד המדיניות המבצעית התקיפה והנחושה שמוביל שר הביטחון גנץ, אנו מאיצים בימים אלה מהלכים להסרת החסמים והבירוקרטיה בתוכניות מיגון לאלפי יחידות דיור במרחב, פועלים עם הרשויות המקומיות על מנת לספק את כלל המרכיבים הדרושים לצורכי הביטחון של היישובים, ומעבים את מרכזי החוסן לסיוע התושבים המקומיים והקהילות, למען חיזוקן ושגשוגן".



    0 תגובות