מנכ"ל 'הדסה': "שבעה חודשים ועדיין אין בדיקות? תסגרו את המדינה"

    ישראל רובין No Comments on מנכ"ל 'הדסה': "שבעה חודשים ועדיין אין בדיקות? תסגרו את המדינה"

    מנכ"ל בית חולים הדסה, פרופ' רוטשטיין בוועדת הביקורת: "אחרי שבעה חודשים ולא מסוגלים לבצע בדיקות? תסגרו את המדינה; המעבדה שלנו בהדסה ריקה"

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Flash90

    צילום: דוברות הכנסת

    הוועדה לביקורת המדינה בראשות ח"כ עפר שלח, התכנסה הבוקר (רביעי) לדיון בנושא העומסים על המחלקות וחשש מקריסת בתי החולים, בהשתתפות מנהלי בתי חולים.

    מנכ"ל בית חולים הדסה, פרופ' זאב רוטשטיין מתח ביקורת חריפה על הסגר שצפוי להתחיל ביום שישי: "הסגר הוא ממש לא פתרון יעיל – אנחנו סוגרים בריאים וחולים ביחד. אחרי הסגר יהיה לנו מדביקי על חדשים. היינו צריכים לאתר את מדביקי העל – אלו הצעירים שנפגשים ורואים אנשים. לא צריך לבדוק רק סימפטומטיים".

    בהמשך דבריו תקף פרופ' רוטשטיין את ה'סחבת' בעניין הקמת מערך בדיקות מהיר ואמר: "אם אחרי שבעה חודשים במגיפה הזאת אין לנו אופציה לבצע בדיקות, אז תסגרו את המדינה ולכו למקום אחר. שבעה חודשים מדברים על בדיקות, בדיקות בדיקות. ראש הממשלה דיבר על עשרות אלפי בדיקות ואנחנו ישראל החכמה והגדולה, עדיין לא מצאה".

    עוד אמר: "אנחנו היום בהדסה מבצעים שליש מהבדיקות שביצענו בחלק הראשון. אתם יודעים למה? כי לא שולחים אלינו בדיקות. המעבדה שלנו עומדת ריקה. אני לא מבין את הבירוקרטיה הזאת. אין ויסות חולים, אין ויסות בדיקות, ומישהו לא עושה את עבודתו נאמנה לדאבוני הרב כי אפשר היה להגדיל את כמות הבדיקות. זה בנפשנו".



    0 תגובות