הוחלט: מערכת החינוך תיסגר כבר ממחר

    צבי טסלר No Comments on הוחלט: מערכת החינוך תיסגר כבר ממחר

    במשאל טלפוני: הממשלה החליטה לאמץ את עמדת הפרוייקטור פרופ' גמזו ולסגור את מערכת החינוך כבר ממחר, למעט חינוך מיוחד וחריגים

    מוסד חינוכי • אילוסטרציה
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה החליטה הבוקר (רביעי) במשאל טלפוני לקבל את המלצת משרד הבריאות וממונה הקורונה הלאומי פרופ' רוני גמזו, לסגור את כל מערכת החינוך (למעט חינוך מיוחד וחריגים), כולל בתי ספר, גני ילדים ומעונות יום, כבר מיום חמישי הקרוב נוכח העלייה המשמעותית בהדבקה.

    כזכור, אתמול (שלישי) שלח פרופ' גמזו מכתב לראש הממשלה ולשרי הבריאות והחינוך ובו טען כי ההחלטה של הממשלה קיבלה להשאיר את מערכת החינוך פתוחה עד יום שישי אינה נכונה וביקש מהם לסגור את מערכת החינוך.

    "הממשלה קיבלה החלטה לא נכונה בניגוד להמלצה המקצועית שלנו. יחד עם זאת, אנו משוכנעים שהעלייה בתחלואה בכלל ובאוכלוסייה הכללית בפרט, נובעת מהדבקת יתר והפצה בגילאי מערכת החינוך ובמיוחד בגילאי 10 ומעלה", כתב גמזו.

    גמזו הוסיף "אני מבקש לעמוד בהמלצה המקצועית שלנו ולא לאפשר את פתיחת מערכת החינוך מחר, עם כל המורכבות, אך ייתכן שניתן לצמצם זאת לכיתות ה' ומעלה בלבד. מאחורי המלצה זו עומדים כל גורמי המקצוע".

    יו"ר ועדת החינוך: "מתקשה להבין את ההחלטה – טלטול של המערכת"

    יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט ח"כ רם שפע התייחס בפתח ישיבת ועדת החינוך לסגירת מערכת החינוך החל ממחר ומתח ביקורת על ההחלטה: "הממשלה אישרה שהחל ממחר לא יהיו לימודים במערכת החינוך. ההחלטה תגיע לאישור ועדת החינוך בזמן הקרוב. אני מתקשה להבין את ההחלטה לשגע את מערכת החינוך כך, ובעיני זו החלטה מיותרת שאפשר היה להימנע ממנה. אני מבין ורואה מה מציגים בממשלה, אבל לפי מה שאני שומע באמצעי התקשורת יש ספקות לגבי היכן מתרחשות ההדבקות וכמובן עולה השאלה מה קורה בגנים, שם ההדבקה היא מאוד מאוד נמוכה, וכך גם נתוני ההדבקה הנמוכים בבתי הספר היסודיים". הוא הודיע כי הוועדה תדון בתקנות הסגר ושהודעה על מועד הישיבה תימסר בקרוב.



    0 תגובות