שר הביטחון גנץ: "סומך על דברי ראה"מ בעניין עסקת ה-F35"

    קובי פינקלר No Comments on שר הביטחון גנץ: "סומך על דברי ראה"מ בעניין עסקת ה-F35"
    בני גנץ צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון בני גנץ התייחס היום (שלישי) למאבק המומשך במגיפת הקורונה ואמר "הקורונה תלווה אותנו לאורך כל שנת 21 "גם עם יהיו חיסונים עד אשר כל האוכלוסיה תקבל אותו יקח זמן ולא לא יהיה לפני סוף שנת 21".

    שר הביטחון התייחס לסוגיית תקציב המדינה וקרא להכין תקציב לשנת 21, " אם המדינה חפצת חיים ויש לה אחריות מדינית, האוצר צריך מיד לתכנן את תקציב 2021".

    גנץ התייחס למאמצי ההסדרה בעזה ואמר, "אנחנו צריכים לעשות מאמצי הסדרה בעזה. אפשר להמשיך לפתח את תכנון הגז, המים, החשמל אבל הביצוע צריך להיות עם סיכום נושא השבויים והנעדרים".

    גנץ לא רואה התפתחות ביו"ש ואמר, "אני לא רואה התפרצות גדולה ביהודה ושומרון אבל יכולה להיות התפרצות בגלל האוירה. אנחנו צריכים לשמור על האינטרסים שלנו ויש חשיבות גדולה לחידוש השיח עם הפלסטינאים. יש לנו מחוייבות שהשיח הזה יקרה" אומר שר הביטחון.

    על האיומים מצד חיזבאללה לפגוע בחיילי צה"ל על רקע חיסול פעיל הארגון בסוריה מבהיר גנץ, "אנחנו לא נעבור בשקט על פגיעה בריבונות ובחיילי צה"ל. נפגע קשות בצד השני אם הוא יפעל נגדנו".

    על רקע הסכמי השלום ההיסטוריים התייחס גנץ לשמועות על עסקאות נשק בין האמירויות לאמריקנים ואמר, "לאמריקאים יש זכות לבצע עיסקאות. זה עניין רציני ואני סומך על דברי ראש הממשלה באשר למכירת ה f -35 שאנחנו לא אישרנו זאת. אנחנו נבקש עיסקאות המשך בשיח תמורות מול האמריקאים" אומר שר הביטחון.

    לסיום התייחס גנץ לחוק שהכי חשוב לציבור החרדי "חוק הגיוס" ואמר, "אחרי הסגר נתחיל לעבוד על מסגרת הגיוס, משך הגיוס וכל מה שקשור בכך".



    0 תגובות