איראן לארה"ב: "כל פעולה שתנקטו תתקבל בתגובת ההתנגדות שלנו"

    שלמה ריזל No Comments on איראן לארה"ב: "כל פעולה שתנקטו תתקבל בתגובת ההתנגדות שלנו"

    דובר הממשלה האיראנית מגיב לאיום של הנשיא טראמפ, לפיו כל פגיעה איראנית בארה"ב תענה במתקפת גדולה "פי אלף": "מציעים להם לא לנקוט בפעולה שגויה. כל פעולה שתנקוט תתקבל בתגובת ההתנגדות שלנו"

    טראמפ צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר ממשלת איראן, עלי רביע, קיים מסיבת עיתונאים והתייחס לפוסט שפרסם הבוקר נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ בתגובה לחשיפה אתמול של אתר "פוליטיקו" על ניסיונות איראן לנקום על חיסול סולינאני שבו איים לנקום "פי אלף" על תקיפה איראנית.

    "ראיתי את הפוסט הזה לפני שעה. למרבה הצער, הנשיא, שיש לו בעיה עולמית, אומר הצהרה חלשה על בסיס כזה. מניסיונו ההיסטורי של האזור, ראינו שארצות הברית פתחה את המלחמה באפגניסטן ובעירק בעקבות דיווחים מעוותים. זו מסורת אמריקאית שאינה משקפת דבר מלבד הפרעה לשלום האזור והעול. אולי זה קמפיין תעמולה במסגרת הבחירות. סולימאני היה סמל לשלום ולמאבק בטרור. ארצות הברית התנקשה בסמל השלום באזור. אי אפשר למחוק את הכתם הזה (ולכן ננקום). אנו מציעים להם לא לנקוט בפעולה שגויה. כל פעולה שתנקוט תתקבל בתגובת ההתנגדות שלנו", אמר דובר ממשלת איראן.

    בנוגע להתפתחויות המדיניות במפרץ אמר רביע: "אנו מתריעים מפני כל פעולה שתגביר את יצירת המתח באזור ומאשימים את ממשלת בחריין וכל ממשלה שתעניק דריסת רגל לישראל באזור. אותן מדינות יודעות שזה יגביר את המתיחות באזור של המוסלמים. אנו משוכנעים שההתפתחות הזו תהפוך את המצב באזור למסוכן יותר ולא תתרום לשלום וליציבות באזור. קיימת אפשרות להיווצרות כוחות באזור. אנו מדגישים כי על המדינות המתקדמות בכיוון זה לקחת אחריות להחלטה זו".

    כזכור, נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ כתב הבוקר בפוסט שפרסם "על פי דיווחי העיתונות, ייתכן שאיראן מתכננת חיסול, או פיגוע אחר, נגד ארצות הברית כנקמה על הריגתו של מנהיג הטרור סלימאני, שבוצע על מנת שתכנן פיגוע עתידי. רצח כוחות ארה"ב ומוות וסבל נגרם במשך כל כך הרבה שנים. כל התקפה של איראן, בכל צורה שהיא, נגד ארצות הברית תתקבל במתקפה על איראן שתהיה גדולה פי 1,000", כתב הנשיא טראמפ.



    0 תגובות