חולם על קריירה חשבונאית?

    עפר גדנקן No Comments on חולם על קריירה חשבונאית?

    מוזמן להצטרף לנבחרת הבוגרים המצליחים של אונו: מנהלי כספים, גזברים, בעלי משרדי רו"ח עצמאיים ועוד

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אין ספק כי ראיית חשבון הוא המקצוע המוביל בעולם העסקי. אין עסקה גדולה, מיזוג, רכישה, השקעה, חברה חדשה או חברה ותיקה שמאחוריה לא עומדים רואי חשבון ומנווטים אותה להצלחה עסקית. בנוסף, בניגוד לתדמית האפורה שדבקה בעבר במקצוע, ראיית חשבון היא מקצוע מרתק שמשלב חדוות עשיה וידע רחב בענפים המרתקים ביותר.  במקצוע ראיית החשבון ניתן לעבוד בכל תחום ולעמוד מאחורי ההצלחה העסקית הבאה.

    בתקופת הקורונה, הוכח כי בעלי מקצועות חופשיים דוגמת ראיית חשבון פחות נפגעו מבחינה כלכלית בעת המשבר ושמרו על יתרון של יציבות בעבודתם.  תחומים אלו מעניקים לעוסקים בהם גמישות המאפשרת להמשיך בפעילות גם בעת משבר תוך חיבור מרחוק ובהתאמות הנדרשות, וזאת בניגוד לעוסקים במקצועות שאינם אקדמיים התלויים בהמשך הפעילות של בית העסק. כך שבנוסף לכך שבעלי תואר אקדמי הינם בעלי כושר השתכרות גבוה יותר, הם גם נהנים מיציבות כלכלית יחסית גם בעיתות משבר.

    בקמפוסים החרדיים של אונו באור יהודה ובירושלים מציעים מסלול מיוחד של לימודים לתואר ראשון B.A.  במנהל עסקים בהתמחות בראיית חשבון לגברים ולנשים בימים נפרדים ועם צוות מרצים מהשורה הראשונה בתחום.

    למידע נוסף על מסלול ראיית חשבון ולמידע על מסלולי לימוד נוספים ניתן ליצור קשר עם נציגי הלימודים של אונו במספר טלפון 072-223-7551



    0 תגובות