אשכנזי בראיון לעיתון אמירתי: "ההסכם מחדד את ההבנה שהגיעה העת להתקדם"

    שלמה ריזל 1 Comment on אשכנזי בראיון לעיתון אמירתי: "ההסכם מחדד את ההבנה שהגיעה העת להתקדם"

    שר החוץ גבי אשכנזי בראיון לעיתון "אל איתיחאד" של איחוד האמירויות: "הסכם היסטורי שיוביל לשינוי משמעותי למזרח התיכון כולו: ההסכם מחדד את ההבנה שהגיעה העת להתקדם; קורא לפלסטינים לחזור לשולחן המו"מ"

    אשכנזי צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החוץ גבי אשכנזי אומר כי "הסכם השלום עם איחוד האמירויות הוא הסכם היסטורי שיוביל לשינוי משמעותי לא רק לישראל ולאיחוד האמירויות, אלא למזרח התיכון כולו". כך אמר אשכנזי לעיתון "אל איתיחאד", הנפוץ ביותר באמירויות, בראיון שהתפרסם הבוקר (שלישי).

    עוד אמר אשכנזי בראיון: "ההסכם יתרום משמעותית להשגת שלום, יציבות ובטחון באיזור ויסלול את הדרך לשיתופי פעולה בין המדינות במגוון רחב של תחומים לרבות הפיתוח הכלכלי וההתמודדות עם אתגרים משותפים".

    השר אשכנזי שיבח בראיון את מנהיגותו של השייח' מוחמד בן זאיד: "אנחנו מעריכים מאוד את המנהיגות, החזון והתפקיד המוביל של הוד מעלתו. בהכרזה האמיצה על חתימת ההסכם הוא הוכיח מנהיגות אזורית ובינ"ל ממעלה ראשונה שללא ספק תכניס אותו לספרי ההיסטוריה בשורה אחת עם מנהיגי העולם שהביאו לעמם שלום".

    עוד הוסיף שר החוץ: "ההסכם מחדד את ההבנה שהגיעה העת להתקדם, ושאסור להשאר תקועים בקבעון העבר ובכך יש פה תרומה גדולה לעבר הבנה טובה יותר של מה נדרש בשביל להשיג שלום באיזור".

    "בחזוני אני רואה אלפי תיירים ואנשי עסקים ישראלים מגיעים למדינות האמירויות ומקדמים שיתופי פעולה כלכליים, מסחריים, טכנולוגיים ומחקריים ואלפי תיירים מהאמירויות ומדינות המפרץ מבקרים בחופי הים היפים של ישראל ובאתרים הקדושים לשלוש הדתות", אמר השר לעיתון האמירתי.

    "אני קורא להנהגה הפלסטינית להפנים את המציאות, לגלות אחריות ומנהיגות כפי שגילו מנהיגי איחוד האמירויות ולחזור לשולחן המו"מ", אמר אשכנזי לסיום.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא צריך שלום עם המחבלים הפלסטינאים!!!
      צריך לחסל את הטרור!