ריאיון מוושינגטון: "ההתרגשות היא בשיאה – ימים היסטוריים"

    אסתי פלד No Comments on ריאיון מוושינגטון: "ההתרגשות היא בשיאה – ימים היסטוריים"

    שליח ישראל היום לוושינגטון אריאל כהנא בריאיון ל'מהדורה המרכזית' סיפר על ההתרגשות בקרב המשךחת הישראלית בבירה האמריקנית והסביר על השינוי ההיסטורי באיזור, "האמירתים רוצים שיתוף פעולה מלא. נצטרך ללמוד ערבית ולהסתכל אחרת על השכונה שלנו מהיום"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שליח ישראל היום לוושינגטון לרגל החתימה על הסכם השלום ההיסטורי, אריאל כהנא, התראיין הערב (שני) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן וסיפר על התכונה בקרב הפמלייה, "ההתרגשות היא בשיאה, אירוע שבו חותמים על הסכמי שלום עם שתי מדינות בו זמנית. וישראל לא משלמת בשטחי מולדת אלה שלום תמורת שלום. יש פה היבטים לוגיסטיים, כי ישנם 4 מדינות בהסכם. מבחינת המהות מדובר כאן בהסכם היסטורי שאי אפשר להתווכח על יתרונותיו".

    המטוס היה מחולק ל-3 חלקים אפי' אנשי הצוות של ראש הממשלה לא היו עם ראה"מ. יש היסטריה סביב הקורונה. לא ראיתי מימי שכך חילקו את המטוס. הטיסה הייתה טיסת לילה. אנחנו לא יכולים לצאת מהמלון בגלל הוראות הקורונה הנוקשות כאן".

    כהנא הסביר את השינוי הגדול בהסכם השלום הצפוי, "בניגוד להסכמים הקודמים עם מצרים וירדן שהיה שלום קר, כאן מדובר בשלום חם. האמירתים רוצים קשרים עם ישראל ושיתוף פעולה אמיתי. בנוסף ישנו שינוי היסטורי באזור, אם עד היום הסתכלנו רק על העולם המערבי, עכשיו אנחנו מסתכלים על השכונה שלנו ומתחילים לשתף פעולה. אנחנו נצטרך כולנו ללמוד ערבית ולשנות את הדימוי שלנו על הערבים".

     



    0 תגובות