השר אוחנה עונה להתקפת היועמ"ש: "תחתיך ותחת ניצן התנהלו בדרך שקר"

    איתי גדסי No Comments on השר אוחנה עונה להתקפת היועמ"ש: "תחתיך ותחת ניצן התנהלו בדרך שקר"

    השר לביטחון פנים עונה למתקפה של היועמ"ש נגדו, לאחר שכינה את הגשת כתב האישום כנגד ראה"מ "כפיגוע בדמוקרטיה"

    השר לביטחון פנים והיועמ"ש צילום: פלאש 90
    8:13
    18.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך מפתחים את תכונת האומץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועמ"ש אביחי מנדלבליט תקף היום (שני) בחריפות את השר לביטחון פנים אמיר אוחנה, והתייחס לאמירתו כי "הגשת כתב אישום נגד נבחר ציבור, בוודאי ראש הממשלה, היא פיגוע בדמוקרטיה", מנדללביט אמר כי "עצם העלאת הטענה הזו, שלפיה יש מי שנמצאים מעל החוק וצריכים להיות מוגנים מפני מרותו של המשפט הפלילי, היא היא הפיגוע בדמוקרטיה. בוודאי כשהיא באה מפיו של השר האמון על עבודת המשטרה, שתפקידה לאכוף את החוק באופן שוויוני".

    השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה ענה בתגובה להתקפה של היועמ"ש ואמר: "שמעתי שהיועץ התלונן על דברים שאמרתי. לו היה מתעניין במה שבאמת אמרתי, כלומר, הדברים המלאים ולא רק הכותרות, הוא היה יודע שאמרתי כי הגשת כתב אישום נגד נבחר ציבור – ודאי ראש ממשלה – היא פיגוע בדמוקרטיה ומסכלת את רצון הבוחר, ומשכך אם הפרקליטות עושה זאת היא חייבת להיות ללא רבב, "יותר צדיקים מהאפיפיור".

    השר אוחנה ביקר בחריפות את התנהלות היועמ"ש ואמר, "אבל מה שנחשף פעם אחר פעם הוא, שתחת כהונתו של ראש התביעה הכללית אביחי מנדלבליט ושל שי ניצן פרקליט המדינה, ההתנהלות היתה בדרך של שקרים, הדלפות לא-חוקיות, סחיטות באיומים לעדים, זלזול בהליכים מתוך יהירות ושכרון כח, תוך אמונה שהציבור מטומטם, איננו רואה ולא שומע".

    "אבל הוא הסתפק בכותרות". סיים השר לביטחון פנים את דבריו החריפים כנגד התנהלות היועמ"ש והפרקליטות.



    0 תגובות