שמחה באחסימך על צעד נוסף: גני הבנות נחנכו

    קלמן טלר No Comments on שמחה באחסימך על צעד נוסף: גני הבנות נחנכו

    בירוקרטיה, עיכובים ומניעות אבל בסוף זה קרה ושכונת אחיסמך החדשה עושה עוד צעד לשגרת חיים לבני התורה. גני הבנות נחנכו במעמד רב רושם בהשתתפות רבנים וראש העיר לוד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התרגשות רבה עטפה את תושבי שכונת אחיסמך במעמד רב רושם שהתקיים היום (שני) בקביעת מזוזה למתחם החדש והמפואר של רשת גני הבנות בשכונה פרי הילולים. באירוע המרגש כיבדו את המעמד המרא דאתרא הגרא"ח ברוידא, ראש העיר יאיר רביבו, מנכ"ל העירייה אהרון אטיאס, מ"מ ומחזיק תיק חינוך מר יוסי הרוש, נציג המגזר החרדי הרב בני סיתאלכיל, חברי מועצת העיר איש אחיסמך הרב א.ד. מנהלי אגפים אורחים רבים וחשובים ובני הקהילה.

    בכך הסתיימה הסאגה שכזכור, בתחילת שנת הלימודים התעכבה פתיחת השנה בגני הבנות בשכונה החדשה המתאכלסת במהירות שיא, מכיון שמבני הגנים נותרו ללא טופס 4. ראש העיר עו"ד יאיר רביבו יחד עם מ"מ מר יוסי הרוש שמחזיק את תיק החינוך בעיריית לוד, הפכו כל אבן ועשו כל מאמץ כדי לזרז את פתיחת שנת הלימודים ובשל כך ראש העיר אף חתם באישון ליל על טפסי 4 של הגנים.

    במעמד קביעת מזוזה נכחו המשתתפים בהשקעה הגדולה של רשת הגנים פרי הילולים השקיעה ומטפחת את הגנים ואף דאגה לרכוש ציוד במאות אלפי שקלים עבור גני הבנות בכדי שלא יחסר דבר לנוחות הילדות והצוות, ראש העיר וצוותו שיבחו מאד את ההשקעה של רשת הגנים אשר ניכרת בבחירת צוות גננות איכותי אשר משקיעים בפרטים הקטנים, דברים שנכחו לראות בעת סיורם בכל הגנים.

    כיבד את המעמד המרא דאתרא הגרא"ח ברוידא שליט"א אשר נשא דברים בשבח ראש העיר וחברי המועצה העושים כל שביכולתם לסייע לתושבים, כן, ציין את יוזמתם של מנהלי הרשת לטפח ולרומם את הבנות היקרות ובשביל כך משקיעה כספים אדירים לרווחתם. הגרא"ח ברוידא הוסיף וציין במיוחד את הקשר האדוק בין מנהלי הרשת לראש העיר וחברי המועצה ועל חשיבות המשך שיתוף הפעולה בינם וסיים בברכה לקהל הנכבד בברכת שנה טובה ומתוקה באחדות מלאה, ושהשנה הבאה תשפ"א תהא שנת 'מאשפת ירים אביון'.

    ראש העיר הודה לכולם על החמימות הרבה ועל שיתוף הפעולה יד ביד לכל אורך הדרך מתוך כבוד והערכה הדדית, ראש העיר ציין את הייחודיות של השכונה ועל הקשר המיוחד שיש לו עם המרא דאתרא, ועל כך שגני הבנות הינם סמל ומופת לערים האחרות והוא בטוח שכל הארץ יבואו ללמוד מאיתנו, דיבר על הקשיים וחבלי הקליטה אך "בכוחות משותפים נצלח הכל".

    מנהל הרשת הרב שלמה קרלנשטיין דיבר בשבח ראש העיר חברי המועצה ונציגי העירייה אשר עמלים רבות להצלחת רשת גני הבנות, וסוכם על המשך שיתוף פעולה פורה על מנת להביא את המיטב לתושבי השכונה החדשה.

    הודאה מיוחדת הזכירו כולם לרב א.ד. שליט"א העסוק ללא לאות לקדם את שכונת אחיסמך ולדאוג לכלל תושביה לכל הנצרך להתפתחות השכונה בקלות ובנעימות. עוד נכחו במעמד אורחים רבים ותושבים בשכונה החדשה.



    0 תגובות