הדרך שלכם לשנה איכותית וטעימה

    עפר גדנקן No Comments on הדרך שלכם לשנה איכותית וטעימה

    אפייה בקמח 80% רובינפלד

    12:30
    19.03.24
    קובי פינקלר No Comments on רס״ב במיל׳ סבסטיאן איון הי"ד נפל בקרב בצפון הרצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההכנות לראש השנה בעיצומן. מקפיאים מתמלאים בכל טוב. חלות, לחמניות, מאפים. עקרות הבית החרוצות נערכות עם פינוקים לבני המשפחה, לחמניות אישיות בצורת רימון יהיו חלק מקישוט מפואר לסעודת החג ומתכונים למאפים שונים ומתוקים כבר ממתינים על השולחן. בענף השיווק של קמח רובינפלד נערכו זה מכבר לקראת התקופה ובשל דרישת הצרכנים, מתמלאים באופן אינטנסיבי מדפי רשתות המזון בהם הנם פזורים ברחבי הארץ.

    כיום כולם כבר מבינים בוודאות כי לאיכות הקמח יש השפעה ברורה על תהליך האפייה, על הטעם ועל האיכות. אנשים רבים עברו לאפייה ביתית בהיקף גדול יותר מזה שהיה לפני תקופת הקורונה, גם בשל מגבלות בידוד, חשש מפני יציאה מהבית וכן בשל ההבנה שההשקעה בתוך הבית היא הנבונה ביותר. אנשים שמבינים באפייה אינם מתפשרים על הטוב ביותר וזו בהחלט הסיבה שהם בוחרים להשתמש בקמח רובינפלד בלבד, שנחשב לקמח המשובח ביותר. אחרי שאופים בבית עם קמח כל כך נוח ואיכותי, ומקבלים גם טעם משובח ביותר וגם מראה של מאפייה מקצועית – אין פשרות.

    בימים אלו נרשמת דרישת שיא לקמח מלא וקמח כוסמין 80% וכן למשפר האפייה של רובינפלד. השימוש בקמח 80% של רובינפלד מספק תוצאה טעימה ובריאה הרבה יותר. מדובר בפיצוח ייחודי שהביאה החברה עם שיטת טחינה מיוחדת ובשלבים איטיים הנקראת KR8, השומרת על חיי הגרעין ועל כך שהקמח שלא יתחמצן. הקמח של רובינפלד נוח לשימוש, נעים, עדין, והצרכנים הרבים מעידים כי גם הילדים אינם מרגישים שמדובר בקמח מלא ואוכלים אותו בהנאה מרובה.

    שילוב של כף משפר האפייה הייחודי של רובינפלד לכל ק"ג קמח, מעניק אווריריות, מרקם מעולה, טעם טריות וכן איכות מקסימלית לאלסטיות הבצק. שילוב של משפר האפייה נותן במטבח תוצאות של קונדיטוריה לכל מה שתאפו בבית: עוגות שמרים, חלות, לחם ולחמניות. אין ספק שהשילוב בין הקמח למשפר מבטיח תוצאות שניכרות בשטח וקוצרות מחמאות מכל בני הבית.

    השנה יש לכם דרך נהדרת להדר את סעודות ראש השנה. לא תצטרכו לבחור בין איכות לבין טעם. את כל המאפים אופים מקמח רובינפלד ועם משפר האפייה ויכולים להיות רגועים מכל הכיוונים. המאפים שלכם בריאים יותר ואפילו הילדים יאהבו אותם.

     



    0 תגובות