נערכים לשנה חדשה עם עם מזגני ELECTRA MAGIC למהדרין

    עפר גדנקן No Comments on נערכים לשנה חדשה עם עם מזגני ELECTRA MAGIC למהדרין

    היערכות לקראת השנה החדשה נראית מעט שונה בשגרת הקורונה אליה התרגלנו בעל כורחנו במהלך שבעת החודשים האחרונים. בציבור החרדי נערכים ללא הפוגה להפעלת כמה שיותר מרכזים שיהפכו לבתי כנסת מאולתרים. קשה לתאר את תפילת ראש השנה או יום הכיפורים ללא המניין הקבוע והמוכר. במגבלות הנחיית משרד הבריאות ומתוך מטרה נעלית של שמירת הבריאות, נעשים כל המאמצים להקים כמה שיותר בתי כנסת.

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מיזוג הוא אחד הדברים המרכזיים שמעסיקים את גבאי בתי הכנסת וכן את העסקנים שנערכים לסייע למציאת מקומות חלופיים למספר המתפללים הגבוה יותר השנה בשל המניעה לנסוע לחו"ל. גם מזג האוויר החם אינו מותיר מקום לספק בדבר נחיצות המיזוג ואין מי שרוצה לדמיין תפילת יום כיפור בחום המעיק והבלתי אפשרי, ללא מזגן.

    ענקית המיזוג אלקטרה, מדווחת כי נרשם ביקוש שיא למזגנים החדשים מסדרת מג'יק, שלמעשה לוקחת את עולם המיזוג לרמה אחרת של יכולת סינון וטיהור האוויר. הסדרה נותנת מענה הולם לכל הדרישות ההכרחיות החל מאיכות, כאשר היא מגיעה עם מערכת איוניזר המעשירה את האוויר ביונים חיוביים ושליליים, מפחיתה באופן מהותי את מספר הבקטריות באוויר, מצמצמת חלקיקי אבק ועובש ומפחיתה ריחות לא נעימים, ובנוסף מייצרת תחושת אוויר נעימה וצלולה. בנוסף, דגם אלקטרה מג'יק הבלעדי של אלקטרה, מגיע עם מצב שבת מובנה וכל מי שרוכש מזגן חדש, מבקש להדר עם מזגן ללא חשש חילול שבת. הזדמנות נפלאה להתחיל שנה חדשה עם כמה שיותר הידור שבת וחג. גם בבית כנסת לדרמן של הגר"ח קנייבסקי, נערכו השנה לתפילות החגים כאשר הרחיבו והגדילו את היכלי התפילה וכמובן נדרשו למיזוג נוסף, כאשר שאלו את מרן אלו מזגנים לרכוש, הוא ענה בחיוב על מזגני אלקטרה המגיעים עם מצב שבת מובנה ואמר כי זכות שמירת שבת תעמוד למי שמהדר בה.

    כל סדרת המזגנים בעלת דירוג אנרגטי A, המזגנים שקטים במיוחד, בעלי ניקוי עצמי של הסוללה, 5 מהירויות פעילות + 3 מהירויות בהתאם לטמפרטורת החדר, אפשרות למגע יבש, ניקוז דו-צידי, כנפוני אוויר D4.

    מזגני אלקטרה בעלי שבת מצב מובנה, או בעלי התקן שבת טק, באישור מכון מדעי טכנולוגי להלכה בראשות הגאון רבי אברהם משה הלפרין שליט"א, מיסודו של הגאון הגדול רבי לוי יצחק הלפרין זצ"ל ובכשרות בד"ץ מהדרין של הגאון רבי אברהם רובין שליט"א.



    0 תגובות