סוף להפקרות הבריאותית: ח"כ קרעי הגיש הסתייגות לחוק שיגביל הפגנות

    איתי גדסי No Comments on סוף להפקרות הבריאותית: ח"כ קרעי הגיש הסתייגות לחוק שיגביל הפגנות

    חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד, הגיש הסתייגות לחוק, כדי להסיר את חרפת החרגת ההפגנות מחוק הקורונה הגדול, כך שהממשלה תוכל להגביל ואף לאסור הפגנות

    ח"כ שלמה קרעי צילום: פלאש 90
    16:38
    24.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on חי תחת זהות בדויה: בכיר איראני לשעבר ערק למערב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הביקורת הרבה על קיומם של ההפגנות למרות המגיפה הקשה המשתוללת בישראל, חה"כ שלמה קרעי הגיש היום (ראשון) הסתייגות להצעת חוק שנמצאת בדיונים בוועדת הכנסת (הצעת חוק יושב ראש הוועדה הציבורית לבחירת יועמ"ש הכנסת), שתתקן את חוק הקורונה הגדול כך שהממשלה תוכל להגביל הפגנות.

    חה"כ קרעי אמר לאחר הגשת ההסתייגות: "לאחר שהיום בישיבת הממשלה תלה היועמ"ש את חוסר היכולת של הממשלה לאסור הפגנות בנוסח החוק הקיים, יש לתקן את החוק באופן מיידי".

    לדבריו, "כל עוד מתקיימות הפגנות בניגוד לכל הנחיות הבריאות, אין שום יכולת לקבל אמון ציבורי שיבטיח את השמירה על ההנחיות ובוודאי לא בזמן סגר. מי שחושב שההפקרות הזו יכולה להימשך, דן את מדינת ישראל כולה לחודשים ארוכים של התגברות הקורונה והשלכותיה".

    נוסח ההסתייגות שהוגשה: בהצעת חוק הכנסת (תיקון מס' 48) (יושב ראש הוועדה הציבורית לעניין שכר חברי הכנסת), התש"ף-2020, אחרי סעיף (2), יבוא:
    (3) בחוק סמכויות מיוחדות להתמודדות עם נגיף הקורונה החדש (הוראת שעה), התש"ף-2020, בסעיף 7, אחרי המילים "להגבלת פעילות במרחב הציבורי", יבוא: "כולל הפגנות".



    0 תגובות