הפרויייקט לחידוש שירי קרליבך • האזינו לביני לנדאו עם "עשה למען ירושלים"

    אליהו גרין 1 Comment on הפרויייקט לחידוש שירי קרליבך • האזינו לביני לנדאו עם "עשה למען ירושלים"

    כבר שנים שהמוזיקאי חיים אורי קוטלר מחכה לקחת את הניגונים של הרב קרליבך שהשפיעו עליו ונגעו בו, ולהנגיש אותם למעגלים נוספים, בימים אלו קורם עוד וגידים פרוייקט גיוס ההמונים ל"יחדיו ירננו" בו יקובצו לאלבום אחד מיטב שירי הרב קרליבך, וכעת מוגש הסינגל השני "עשה למען ירושלים" בביצוע של ביני לנדאו ועיבוד של ערן קליין • האזינו

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ב"יחדיו ירננו" – 'אמנים מחדשים ניגוני ר' שלמה קרליבך', עתידים להתארח – אהרן רזאל, נפתלי קמפה, ביני לנדאו, יצחק מאיר, איתן כץ, להקת המושב וכמובן חיים אורי עצמו שמבצע דואט עם אחיו אביאל.

    עם בואם של ימי הסליחות והרחמים ודווקא בתקופה מיוחדת זו מגיש קוטלר את הסינגל השני מתוך הפרוייקט, חידוש נפלא של הזמר ביני לנדאו שמבצע לראשונה את השיר "עשה למען ירושלים" כשעל העיבוד אמון ערן קליין.

    בימים אלו של הסליחות בהם מככבים יותר מתמיד שיריו של הרב קרליבך בכל בית כנסת, מזמין אתכם קוטלר להיות שותפים בהכרת הטוב לרבי שלמה על הניגונים שנסך בתלמידיו ובעם ישראל כולו ולסייע כדי שהאלבום יוכל לצאת לאור.

    מילים:
    עֲשֵׂה לְמַעַן יְרוּשָׁלַיִם עִיר קָדְשֶׁךָ, עֲשֵׂה לְמַעַנְךָ אִם לא לְמַעֲנֵנוּ עֲשֵׂה לְמַעַנְךָ וְהושִׁיעֵנוּ. (מתוך הסליחות)

    קרדיטים:
    עיבוד, תכנותים, פסנתר, הפקה מוזיקלית ומיקס: ערן קליין.
    שירה וקולות: ביני לנדאו.
    גרפיקה: מתי שריקי.
    צילום תמונה ביני לנדאו: שם בראל.



    1 תגובות

    מיין תגובות