נפתלי בנט: "תהיה שגיאה גדולה לערוך את החג עם סבא וסבתא"

    איתי גדסי No Comments on נפתלי בנט: "תהיה שגיאה גדולה לערוך את החג עם סבא וסבתא"

    שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט מתריע לקראת תקופת החגים מפני קיום ארוחות חג בהשתתפות הסבא והסבתא, "יש להערכתי, כרבע מיליון נשאים שרובם לא נמצאים בריכוזים מסוימים אלא פרוסים על פני כל המדינה"

    צילום: פלאש 90
    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המזהיר הלאומי.  שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט שוב שב ומתריע לקראת תקופת החגים ועל רקע העלייה החדה בתחלואה להימנע מביקורים ואירוח אצל סבא וסבתא.

    בנט סיפר כי "לקראת ראש השנה הרבה מאוד משפחות פנו אליי בשאלה מאוד פשוטה – האם לקיים ארוחת ערב ראש השנה עם סבא וסבתא. התשובה היא לצערי, לא. אני מבין כמה זה קשה, גם אנחנו במשפחת בנט מחילים את זה על עצמנו".

    להערכת בנט, "לצערי זו תהיה שגיאה גדולה לקיים את הארוחה מכיוון שכרגע במדינת ישראל יש להערכתי, כרבע מיליון נשאים שרובם לא נמצאים בריכוזים מסוימים אלא פרוסים על פני כל המדינה".

    לכן, "ישנה סבירות לא קטנה שאחד מכם נושא את הנגיף ולא יודע את זה וחלילה יכול להדביק את אמא ואת אבא, את סבא וסבתא. אז אני מבקש שתקבלו כבר היום, יום ראשון, את ההחלטה".

    בנט מציע לכלל המשפחות, "לכו לבקר את סבא וסבתא לפני, גם אנחנו עושים את זה. כשאתם מבקרים את סבא וסבתא – תעשו את זה בחוץ, בחצר, בגינה, באוויר הפתוח, במרחק שלושה מטר. חשוב מאוד לבקר אותם, להיות איתם שעה-שעתיים, אבל בחוץ ומרחוק כדי לחזק אותם. אנחנו חייבים לשמור על ההורים שלנו".

    בסיום דבריו מבהיר בנט, "אני יודע שיש המון פחד באוויר, אנחנו נעבור את זה. אם כל אחד מאיתנו, באמת, זו לא תורה מסיני – שמים מסכה, לא מתקהלים במקומות סגורים ושומרים על המבוגרים – אני בטוח שאנחנו נעבור את זה בשלום".

     



    0 תגובות