רופאים בברוקלין: "גל שני מדאיג מתחיל – לחזור למנייני חצרות"

    שלמה ריזל No Comments on רופאים בברוקלין: "גל שני מדאיג מתחיל – לחזור למנייני חצרות"

    מספר חולים אותרו בשכונת קראון הייטס וברוקלין ב-24 שעות האחרונות, הרופאים בתגובה קראו להחיל את כל ההחמרות כולל קיום מניינים בחצרות הבתים ולהימנע מביקור בשכונות

    ברוקלין צילום: פלאש 90
    19:02
    24.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ליל הסדר – הדרך לעורר רגשות בכל ילד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הגל השני מתחיל גם בשכונות החרדיות בארה"ב, בהודעה של 'אגודת גדליה' המרכזת את הרופאים של שכונת קראון הייטס (אחת מארבע השכונות החרדיות ברובע ברוקלין) בניו-יורק נכתב: "במהלך 24 השעות האחרונות התוודענו למספר מקרים חדשים של COVID19 כאן בקראון הייטס, הן בקרב תושבים והן בקרב אנשים מבחוץ. זה מייצג לראשונה מאז פורים נחשול מדאיג מאוד של מקרים חדשים. קריטי כי אלו הנמצאים בסיכון למחלות קשות יישארו מוגנים".

    הרופאים המקומיים קוראים לתושבים, "הגיע הזמן להפעיל מחדש את המניינים בחוץ ובמרפסות, ככל שניתן. במיוחד עבור אנשים מעל גיל 60 או עם בעיות בריאותיות בסיסיות (כולל השמנת יתר). כל זאת כדי לאפשר ריחוק מוגבר, ועל כולם לעטות מסכות".

    עוד מוסיפים, "אנשים מעל גיל 60 או עם בעיות בריאותיות בסיסיות – אנא הימנעו ממקומות צפופים, במיוחד בתוך הבית. בנוסף, יפה ככל שתהיה הכנסת אורחים, למען ביטחונך, שקול לא לארח את מי שמשתתף במקומות צפופים בתוך הבית, כגון ב- 770".

    בנוסף מבהירים הרופאים למבקרים לקראת חגי תשרי, "אלו שתכננו לבקר בקראון הייטס בשבועות הקרובים: אנא שקלו לדחות לעת עתה את תוכניותיכם".

    הרופאים פרסמו את ההוראות כיצד להתנהל על רקע החשש לגל שני. אם למישהו יש תסמינים דמויי COVID, הישאר בבית. צא להיבדק. עקוב אחר ההנחיות לבידוד והסגר (שמשמעותו זהה אך מתייחסת לתרחישים שונים), כמפורט כדלקמן:

    אם יש לך קורונה, או שאתה חושד שיש לך קורונה, עליך לבודד ולשמור על עצמך בנפרד מאנשים אחרים. הבידוד נמשך עד שמתקיימים שני התנאים הבאים: 10 ימים עוברים מהופעת הסימפטום או הבדיקה החיובית, המוקדם מביניהם) ואם אתה מרגיש טוב יותר וללא חום במשך 24 שעות שלמות. אם אתה חושד שיש לך קורונה אבל יש לך שתי בדיקות שליליות, אתה יכול להפסיק את הבידוד, אלא אם כן אמר הרופא שלך אחרת.

    אדם עם קורונה או חשד לקורונה נחשב מדבק החל מ 48 שעות לפני תחילת הסימפטומים (או בדיקה חיובית, הראשונה מביניהם), ועד שיסתיים בידודו.

    אם מישהו נמצא בקשר הדוק עם מישהו שנחשב מדבק על פי הקריטריונים הנ"ל, עליו להכנס להסגר. (קשר קרוב מוגדר בטווח של מטר וחצי למשך 10 דקות, ללא קשר לשימוש במסכה.) ההסגר צריך להישמר בנפרד מאנשים אחרים ונמשך 14 יום מהנקודה האחרונה של מגע קרוב עם האדם המדבק. בדיקה שלילית אינה מאפשרת להפסיק את ההסגר.



    0 תגובות